Už brzy by nám prý měl být představen nový algoritmus googlového vyhledávání, jenž by měl být nápomocen těm, kdo ‚nevědí, co chtějí‘. Má jít o největší změnu za poslední pětiletku a tím, čeho bychom se tu měli dočkat, by měl být BERT, tedy algoritmus, jenž by měl prokazovat dobré služby těm, kdo na Google sice něco hledají, jenže nedokážou správně formulovat tento svůj požadavek.
Díky pomoci od tohoto algoritmu by mělo být pro lidi snazší najít přesně to, po čem se shánějí. BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) totiž umožní vyhledávači více myslet jako člověk a díky speciální technologii takový vyhledávač snáze vyhodnotí to, co měl uživatel internetu možná nesprávně zvoleným slovem ve frázi na mysli. A díky tomu, že této frázi algoritmus daleko snáze porozumí přirozenému jazyku, bude snazší nalézt přesně to, oč člověku jde.
Novým algoritmem prý bude ovlivněno asi deset procent vyhledávání. Asi jednomu z deseti lidí tento údajně pomůže najít přesně to, po čem tito pátrají. Bude totiž fungovat na bázi umělé inteligence a současně i využívat neuronové sítě a tak posoudí hledaný výraz a zasadí ho do správného kontextu ve hledané frázi. Tedy vyhodnotí slova hledaná před ním a za ním a podle toho ‚pochopí, co tím chtěl člověk asi říci‘. A bude napovídat, co že to asi chtěl dotyčný ve skutečnosti nalézt.
BERT tak prospěje při hledání delších slovních spojení, třeba sousloví či celých vět. Po zadání všech klíčových slov tu nabídne nejen to, co do něj bylo zadáno, ale i podle jeho ‚názoru‘ vhodnější a přesnější odpovědi. Což pramení z toho, že bude kladen důraz na všechna hledajícím člověkem zadaná slova.
Půjde tu tak o největší technologický posun Googlu od spuštění algoritmu RankBrain. A jakkoliv je BERT ‚inteligentní‘, ještě nějakou dobu si prý na něj my Češi budeme muset počkat. Protože to potrvá, než ‚se naučí česky‘. Ale určitě se prý v budoucnu dočkáme.
A uvidíme, co za nás vymyslí. A zda pochopí i naše myšlenkové pochody, jimž nejednou nerozumíme ani my sami.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.