V České republice vzrostl počet osobních aut v porovnání s dobou před padesáti lety několikanásobně. Zatímco jste v roce 1965 zaznamenali na hlavní silnici sotva patnáct aut za hodinu, dnes tudy ve stejném čase projede několik stovek osobních, nákladních či jiných vozidel. Přesto se najde mnoho lidí, kterým se vlastnictví auta vůbec nevyplatí, bydlí například v Praze, dojíždí do zaměstnání městskou dopravou a má pro ně větší význam občasný pronájem auta než starosti spojené s údržbou, pakováním a mnoha poplatky. V podobném duchu se odehrává zájem o dovolenkové pobyty, v současné době roste zájem o pronájmy obytných přívěsů, s nimiž si můžete dopřát volný pohyb a trávit dovolenou na více místech.
Majitelé půjčoven aut a přívěsů dnes zažívají zlaté časy, jestliže svým klientům nabídnou bezproblémové služby, tedy vozidla pravidelně servisovaná a spolehlivá. Musí se však také postarat o propagaci svých služeb, a to není jen tak. Kdokoli se rozhodne vhazovat letáky do poštovních schránek, riskuje, že skončí vyhozené v popelnici, neboť lidé jsou čím dál více hákliví na jakékoli vnucování. Podobné je to i s televizními spoty, víte, kolik lidí přepíná kanály v okamžiku, kdy pořad přeruší dotěrná reklama na prací prášky a menstruační vložky?
Nejvýhodnější propagační zdroj současné doby je internet, respektive vlastní webový portál. Vyplatí se oslovit profesionály, kteří vytvoří vaše stránky tak, aby byly zajímavé po grafické stránce, aby byly spolehlivé a funkční, přehledné a správně zobrazované na všech zařízeních – stolních a přenosných počítačích, mobilních telefonech a tabletech.
Velkou pozornost je nutné věnovat řešení SEO, aby vás vyhledávací servery (u nás nejčastěji Google a Sklik od Seznamu) permanentně umísťovaly do předních pozic. Toto je důležité už jen z psychologického hlediska, neboť lidé neprohledávají desítky odkazů, ale navštíví jich jen pár, co jsou vpředu, a z nich pak vyberou ten, co je oslovuje nejvíc.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.