Weby na internetu slouží podnikatelům, jak dávno všichni dobře víme, k tomu, aby na nich tito nabízeli veřejnosti klidně i v globálním měřítku své služby, respektive zboží. Weby jsou jim ideálními pomocníky v oslovení tak velkého počtu lidí, jaký si lze jenom těžko představit. To pochopitelně ale jenom v ideálním případě.
Proč jenom v ideálním případě, když internet tak jako tak umožňuje prohlédnout si každý web v kterékoliv světové končině? Jednoduše proto, že se obvykle nepodaří dosáhnout toho, aby lidé právě tento web našli a aby jím byli náležitě zaujati, natolik, že mu věnují pozornost a přízeň.
Má-li se tedy web těšit přízni návštěvníků a potenciálních zákazníků, musí v první řadě být k nalezení v internetových vyhledávačích a hned nato musí vypadat dostatečně atraktivně.
A co si lze pod takovou atraktivností zmíněného webu představit?
V první řadě musí být z tohoto už na první pohled jasné, o jaký web se jedná, tedy co tento nabízí. Pokud by dejme tomu nejprve hýřil spoustou nahotinek, za nimiž by se skrýval dejme tomu prodej zahradního náčiní, je nad slunce jasné, že vzbudí zájem, ovšem těch nepravých. A naopak nepřiláká ty, jimž dělá jejich zahrádka možná daleko lépe než nějaká erotika.
Pak je tu nezbytné prezentovat takovou nabídku, jež něčím zaujme ty pravé. Může se prezentovat dejme tomu akčními nabídkami, porovnáním se s konkurencí, jež pro něj vychází příznivě, a podobně.
Musí se tu rovněž nalézat žádoucí informace, aby návštěvník mohl skutečně relevantně posoudit, je-li to zde nabízené právě pro něj. A optimální je též to, když se tu má potenciální zákazník možnost i zeptat, a když ví, s kým, s jakou firmou a jakým člověkem, tu má něco do činění.
Když web obsahuje všechny tyto zásadní náležitosti, je připraven k tomu, aby uspokojoval zájemce, je na dostatečné výši, aby nebyl ignorován.
A pak už zbývá jenom ho optimalizovat, aby ho budoucí návštěvníci a zákazníci našli. Protože to je důležité neméně.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.