Úkolem každého webu by mělo být zprostředkovávat kontakt mezi jeho vlastníkem a provozovatelem na jedné a klientelou na druhé straně. Tyto kontakty by měly být logicky dostatečně četné a měly by také přinášet kýžený efekt, jenž se tu očekává.
Ovšem nemusí tonu tak nezbytně být. Je celá řada případů, kdy v tomto směru něco nefunguje tak, jak to fungovat má. A to je pochopitelně na škodu. A tak je třeba webová analytika, jež včas negativní skutečnosti podchytí a umožní obrat k lepšímu.
Taková webová analytika, jež je někdy nesprávně nazývána jako statistika návštěvnosti, pomáhá měřit internetová data a správně je interpretovat. Díky ní lze porozumět chování návštěvníků webu a tudíž tento lépe optimalizovat, aby bylo dosaženo vyšší efektivity. K čemuž jsou důležitější relevantní údaje než pouhopouhé subjektivní pocity.
Díky této analytice je možné vyhodnotit SEO aktivity či linkbuilding, zjistit efektivitu rozličných reklamních kampaní.
K takové analytice se u nás zpravidla využívá instalace Google Analytics, jež je k dispozici i bezplatně a lze jí měřit cíle a analyzovat na úrovni segmentů. Problémem tu však je skutečnost, že tato při amatérské instalaci bez komplexního nastavení nabízí jen neúplná data a může takto snadno vést k chybným rozhodnutím. A proto je třeba vsadit na instalaci od profesionálů, jež zajistí webovou analytiku, vytvoření vlastního účtu i se založením přístupů, umístění měřícího kódu na všechny stránky webu, odfiltrování přístupů majitele firmy či dealerů, jež mohou zkreslovat výsledky, nastavení měření konverzí, propojení s PPC reklamou, bannery a jinými placenými kampaněmi a podobně.
Díky pomoci odborníků tu lze i odstranit chyby jako opomíjení měření českých vyhledávačů, nevyhovující propojení reklamních kampaní přes kampaňové parametry, špatně umístěný měřící kód a tak dále.
K dalšímu vylepšení analytiky pak lze využít i současné nasazení systému mYx, jenž dokáže změřit i to, kam návštěvníci webu klikají, tedy kromě odkazů i obrázky, formuláře a další prvky.
A to je důležité. Protože jen analýzou lze odhalit slabá místa a zdokonalit to, co zdokonalit lze. Bez čehož by docházelo ke zbytečným ztrátám a škodám.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.