S tímto termínem se může setkat každý, kdo využívá e-mail. Autoresponder je totiž označení
automaticky poslaného emailu, který přichází do schránek podle určitých schémat. Emaily
tohoto typu se používají za účelem reklamy, která může vést nejenom k vybídnutí nákupu
nějakého produktu nebo využití nějaké ze služeb, ale také k návštěvě určitých stránek. Je
proto možné říci, že i automaticky generovaný email má určitou spojitost se SEO
optimalizací. Je však nutné vědět, že automaticky generované emaily zpravidla nejsou
součástí SEO optimalizace jako takové.
Autoresponder má různé podoby, které se různí podle toho, k čemu má být email primárně
použitý. Email jako takový může být proto podobu přímé nabídky, ale také určité zprávy,
zajímavé informace nebo třeba pravidelného zpravodaje. Proto není třeba hovořit o emailech
tohoto typu jako o jakémkoliv spamu či podobné nežádoucí elektronické pošty.
Pokud má klient zájem o vytvoření automaticky generovaného emailu, bude před ním stát
rozhodnutí, o jaký typ emailu se má jednat. V základu existují dva základní typy, a to časově
generovaný autoresponder nebo email generovaný na základě nějaké akce, což může být
například vyplnění formuláře a podobně.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.