Banner je označení pro typ internetové reklamy. Využívá se napříč všemi možnými
internetovými stránkami, a to nejenom v internetových obchodech, ale na zpravodajských
portálech, tematických blozích a podobně. Jeho prvotním úkolem je upoutat pozornost
uživatele, v ideálním případě jej vybídnout k akci v podobě prokliku.
Banner může mít mnoho podob, v současné době se rozlišují tři základní, a to statické, které
zobrazují pouze text či obrázek, dále pak animované, které se vyznačují měnící se podobou,
až po flashový typ banneru, který umožňuje vzájemnou interakci s uživatelem.
Tento typ internetové reklamy má některé výhody a také nevýhody. Velkou výhodou je
jednoduchý návrh a zpracování, i když je nutné dodržet určité rozměry. Jsou tedy jasně dané
požadavky, které stačí v dostatečné míře dodržet. V současné době se však rozmáhá stále
větší bannerová slepota. To znamená, že uživatel internetu již podvědomě přehlíží tento typ
reklamy, což pro inzerenta samozřejmě velmi nežádoucí. Kromě toho je velkou nevýhodou
nástroj blokující tento typ reklamy, což nadále snižuje celkovou efektivitu bannerů.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.