Tento pojem je úzce spjatý s klasickou reklamou na internetu – bannerem. V minulosti se
totiž přišlo, že lidé po určité době surfování na internetu přestávají vnímat tento typ reklamy,
a proto se bannery stávaly neefektivní. Bannerová slepota je tedy označení pro situaci, kdy
uživatel internetu nevnímá či nevědomky ignoruje reklamu, která je mu na internetu
zobrazována. Je to dáno stále se opakujícím tvarem této reklamy, stejně jako podobou či
grafickými efekty, které jsou s bannery spojeny. Tento jev byl přitom popsán již roku 1998,
kdy internet nebyl tak rozšířen, jako je tomu v současnosti.
Bannerovou slepotu mohou uživatelé vnímat jako pozitivní, avšak možná nevýhoda tkví
v tom, že kvůli tomuto jevu je možné přehlídnout i reklamu, která by pro konkrétního
uživatele byla relevantní a mohla mu přinést něco užitečného.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.