Mnoho z nás už se naprosto samozřejmě živí s využitím možností internetu. Pořizujeme si tu obchodní nebo jiné podnikatelské weby a doufáme, že se nám jejich prostřednictvím podaří internetové veřejnosti něco prodat a tím si dost slušně vydělat. Jenže to se děje jedině tehdy, když se nám podaří získat zájem veřejnosti a dostatečnou návštěvnost. A ani jedno z toho bohužel nemáme my provozovatelé webů jisté. Naše weby jsou mnohdy stranou zájmu těch, kteří měli být osloveni. A když se zajímáme o to, proč je tomu tak, zjistíme, že za to může obvykle špatná pozice našeho webu v internetových vyhledávačích.
Ovšem to, že takto odhalíme příčinu našich nezdarů, neznamená, že to tak můžeme nechat. Nemůžeme. A musíme se začít věnovat optimalizaci pro internetové vyhledávače, která nám může pomoci se získáním dostatečně dobré pozice.
A k takové optimalizaci patří naprosto neoddiskutovatelně i tvorba zpětných odkazů v rámci linkbuildingu. Protože jsou to i nejrůznější využité odkazy, které mohou posunout něčí stránky ve vyhledávání dostatečně znatelně vpřed.
A o jakých odkazech je tu řeč?
Mohou to být odkazy externí nebo interní. A zatímco je těmi externími nějaká stránka propagována na cizím webu, interní se využívají k propojení různých stránek téhož webu. Přičemž jsou pochopitelně větší váhu mající ty, které jsou externí, tedy ty, jimiž něčí nabídku podporuje někdo jiný, než interní, jimiž propojuje své stránky v zájmu jejich lepší možnosti využití majitel webu sám.
Ovšem na druhou stranu mohou být externí odkazy i rizikem. Zatímco totiž někdy podporují růst návštěvnosti něčích stránek a tím zvyšují jak návštěvnost, tak i hodnocení ze strany internetových vyhledávačů, které se projevuje v lepším umístění se optimalizovaného webu ve vyhledávačích, jindy je tu i riziko sankcí ze strany vyhledávačů v případě, že jsou takové odkazy získány neeticky nebo jsou nekvalitní. Což ale nikdo nechce. Mimo jiné i s ohledem na časovou náročnost, jež takovou tvorbu zpětných odkazů provází.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.