Pochybuji, že jste v posledních letech nalézali na internetu nějaké weby, na kterých by se nevyskytovaly nějaké ty umístěné odkazy na jiné internetové stránky. Zpětné a interní odkazy se staly už dávno něčím běžným a hojně využívaným. A to proto, že jde o záležitosti, které prokazují majitelům webů jednoznačně dobré služby. Samozřejmě pokud jde o odkazy funkční a kvalitní.
Vytváření zpětných odkazů alias linkbuilding se tak stalo už naprosto běžnou součástí souboru činností vedoucích k lepšímu umístění odkazu určitého webu v internetových vyhledávačích zvaných souhrnně SEO neboli optimalizace pro internetové vyhledávače. A stalo se činností důležitou, protože jsou to právě zpětné odkazy, jež zajišťují internetovým stránkám nové návštěvníky jak bezprostředně, tak i prostřednictvím internetových vyhledávačů.
Čím více zpětných odkazů směřuje na určitou stránku, tím je tato považována vyhledávači za pozornost a podporu si zasluhující, a čím kvalitnější takové odkazy jsou, tím pochopitelně lépe. Protože ty nejdokonalejší odkazy z dobře hodnocených a relevantních stránek mají větší váhu a současně motivují roboty vyhledávačů k procházení určitých nových stránek.
Ovšem je tu i možná stinná stránka linkbuildingu, a tou je takzvaný black hat linkbuilding, zneužívající nedostatky algoritmů vyhledávačů v podobě link farem, komentářového spamu, cloakingu, vytváření zpětných odkazů s využitím automatických nástrojů, vytváření skrytých odkazů, publikace nesmyslných a nikoho nezajímajících reklamních článků nabitých odkazy a podobně. I když jde o činnosti nežádoucí a vyhledávači postihované, může se tímto dosahovat krátkodobých úspěchů webů, jež si ničí pozornost nezaslouží, což pochopitelně není žádoucí. A proto se při linkbuildingu vyplácí sázet na férový přístup, díky kterému zpětné odkazy pomáhají a neškodí. Což je žádoucí pro všechny, kdo chtějí být na internetu úspěšní.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.