Web bez odkazů by byl na internetu nevyhnutelně ztracený. Jistě, ani zpětné odkazy samy o sobě ještě nezaručují webům, na které ukazují, jejich zářnou budoucnost, ale přesto významnou měrou spolurozhodují o tom, jak se který web zobrazí v internetových vyhledávačích a kolik návštěvníků získá i bezprostředně díky takovým odkazům a jejich pomoci, a to má vliv na dosažení toho, čeho má být nějakým tím webem dosaženo.
A tak jsou zpětné odkazy a jejich vytváření nezbytnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače. Čím více jich je a čím jsou tyto kvalitnější, tím více přivádějí návštěvníků a tím více také ovlivňují vyhledávače při posuzování jednotlivých webových stránek. A čím více má která stránka na ni směřujících kvalitních zpětných odkazů, tím je brána jako důvěryhodnější.
Ovšem při shánění takových odkazů je záhodno sázet výlučně na relevantní webové stránky. A jak se na těchto žádoucí odkazy objeví? Lze o jejich umístění požádat, je možné je vytvářet ručně nebo využít patřičnou službu, a lze je pochopitelně získávat i přirozenou cestou.
K tomu, aby bylo možné úspěšně požádat nějakého majitele jiného webu o umístění svého odkazu, je ale třeba mít mu co nabídnout. Tedy mít na svém vlastním webu kvalitní, zajímavý a relevantní obsah, se kterým bude oslovený majitel jiného webu ochotný se propojit. A to není pravidlem. Takže je výhodnější vsadit spíš na nějakou agenturu, která s budováním takových odkazů pomůže, protože profesionální linkbuilding zajistí jen odkazy skutečně kvalitní. A je to i pohodlnější než ruční umísťování odkazů na jiné stránky, sociální sítě, do adresářů a podobně.
A nejpohodlnější, nejlevnější a nejvhodnější je přirozené získávání odkazů, tedy to, když na nějakou stránku odkazují majitelé jiných webů dobrovolně kvůli její skutečné hodnotě.
Ať už se rozhodne kdokoliv pro jakýkoliv způsob budování zpětných odkazů, měl by ale usilovat jen o dobré zpětné odkazy. Ty, které ho nepoškodí a možná dokonce nezbaví možnosti se objevovat ve vyhledávačích.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.