Skoro by se dalo říci, že je ten, kdo chce ostatním něco nabízet, a přitom se neprezentuje náležitým způsobem na internetu, odsouzen k nezdaru a ke krachu. Protože počty lidí, kteří obíhají či objíždějí kamenné provozovny a v těchto hledají to, co potřebují, porovnávají kvality dotyčného sortimentu a jeho ceny a další parametry, klesají, a naopak je stále více těch, kdo pátrají po tom, co potřebují, na internetu.
A tak ten, kdo chce efektivně obchodovat, musí předkládat potenciálním zákazníkům své nabídky i na síti, a to logicky tím nejefektivnějším způsobem. Tedy musí se postarat, aby jeho virtuální prezentace dobře vypadala, aby dokázala zaujmout lecčím (logicky nejenom cenou, jakkoliv i ta je nesporně důležitým kritériem výběru) co nejširší publikum, aby tato doputovala až k těm, jimž je určena především, a aby vedla k uzavření žádoucí transakce.
A na cestě mezi tím, kdo něco nabízí, a tím, kdo by o to potenciálně mohl mít zájem, hrozí celá dlouhá řada potenciálních komplikací, jež by mohly všechno zhatit.
Způsobem, jak se tu možným překážkám vyhnout, je především optimalizace pro internetové vyhledávače. Ta je totiž souhrnem činností, jež napomáhají tomu, aby nabídku zhlédlo co nejširší publikum, aby tato na sledující náležitě zapůsobila a vedla k uzavření obchodu nebo jiná zamýšlené transakce.
A ten, kdo chce mít záruku úspěchu, si tak musí svůj web nechat především upravit tak, jak je to optimální pro internetové vyhledávače, musí si zajistit optimální použití těch nejefektivnějších klíčových slov, musí svůj web zásobit kvalitními texty, pořídit si sem vedoucí zpětné odkazy na webech jiných. A o tom, že je tu nezbytná reklama, se snad ani zmiňovat netřeba.
Jen vysoká návštěvnost spojená s konverzí je tu zárukou úspěchu, a jenom optimalizace, tedy SEO, k úspěchu vede. A kdo na to zapomíná, škodí sám sobě.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.