Někdy stačí oslovit jen okolí
Publikováno 20.7.2023 v 12:25
Internetové stránky se vytvářejí proto, aby plnily určité poslání. Jímž je zpravidla zprostředkování kontaktu mezi jejich provozovateli a ostatními lidmi a určitý efekt, který má toto propojení přinést. Ale zatímco někdy je záhodno oslovit lidi po celém světě a vítaný je tu každý návštěvník, jindy stačí oslovit jenom lidi z docela blízkého okolí a ty vzdálenější […]
SEO jsem kdysi ignoroval
Publikováno v 12:24
Když jsem si pořídil své první internetové stránky, bylo to vlastně prosté. Našel jsem si na internetu bezplatně se nabízející šablony, z nich jsem si vybral ty nejlépe vypadající a nejsnáze použitelné, vložil jsem tam pár textů a obrázků a bylo to. Byl jsem na internetu a očekával jsem, že si mně někdo všimne. Neměl jsem […]
S klíčovými slovy je to složité
Publikováno v 12:22
Klíčová slova, a to pokud možno co nejlépe zvolená, nesmí internetovým stránkám chybět. Chybět by jim sice mohla, ale pak by se tyto výtvory mohly rozloučit s nadějemi, že si jich někdo z internetové veřejnosti všimne, že je objeví na žádoucích pozicích v internetových vyhledávačích. Klíčová slova jsou totiž nepostradatelná k tomu, aby je internetová veřejnost v případě svého zájmu […]
Pozor na klíčová slova
Publikováno v 12:22
K tomu, aby se někdo propracoval mezi nabídky internetových vyhledávačů a zaujal tam dost dobrou pozici, je potřeba, aby měl kromě mnoha dalších předností i co nejhledanější a současně silnější konkurencí co nejméně využívaná klíčová slova. Protože čím více je klíčové slovo hledané internetovou veřejností, tím větší je jeho potenciál, a čím méně konkurentů mezi sebou […]
Jak na dlouhý ocas?
Publikováno v 12:20
Když někdo použije na svých stránkách určité klíčové slovo, může oslovit ty, kteří takové klíčové slovo hledají. Ale také je oslovit nemusí, protože těch, kteří používají na svých stránkách totéž klíčové slovo, může být mnoho, a pak se dostane internetové veřejnosti na oči třeba jenom v jiném ohledu dokonalejší nabídka od konkurentů. A když se s nějakým […]
Klíčová slova fungují různě
Publikováno v 12:19
Kdo nezná internetovou realitu, ale zná pojem klíčové slovo, mohl by se domnívat, že na volbě tohoto zase až tak moc nesejde. Že se není třeba moc zaobírat tím, které přesně se vybere, protože ideálně stačí, když toto odpovídá obsahu dané stránky, aby sem nepřicházeli ti, jimž obsah takové stránky určen není. Jenže ono to […]
Neopisujte ani sami od sebe
Publikováno v 12:18
Internetové vyhledávače jak známo procházejí a shromažďují obsah internetu, aby ho pak nabízely internetové veřejnosti. A když tu funguje všechno tak, jak by to mělo fungovat, a když je něčí nabídka se vším, co s ní souvisí, dokonalá, dá se díky tomu zabodovat. Protože vyhledávače nabídnou dokonalé stránky hledající internetové veřejnosti přednostně a kdekdo se tak […]
Pozor na technickou SEO
Publikováno v 12:18
Stalo se už vesměs známým, že jde při optimalizaci internetových stránek pro vyhledávače o takové záležitosti, jako jsou třeba zpětné odkazy, texty, klíčová slova a podobně. To lidé vidí, a proto to také snáze chápou a akceptují. Ale to není to jediné, co se na výsledcích optimalizace pro internetové vyhledávače podepisuje. I technické parametry sehrávají […]
I na rychlosti záleží
Publikováno v 12:17
Jestli se některé internetové stránky a weby těší přízi internetových vyhledávačů, pak jsou to ty, které se mimo jiné vyznačují i svým rychlým načítáním. I to je jedna z kvalit, jež se u internetových stránek posuzují a jež spolurozhodují o tom, jak se který odkaz ve vyhledávačích zobrazí a jak dostupný tedy bude internetové veřejnosti. A […]
Pomalost se nevyplácí
Publikováno v 12:15
V dobách, kdy se u nás objevil internet přístupný veřejnosti poprvé, se jeho kvality vlastně nijak moc neřešily. Bylo jedno, nakolik byl rychlý nebo pomalý a nakolik rychle nebo pomalu se internetové stránky načítaly, protože to bylo přes telefonní linku a modem tak jako tak pomalé, a nikdo neposuzoval ani další kvality webů, protože ty stejně […]