Blog o SEO

Linkbuilding lze provozovat různě

Používání zpětných odkazů k tomu, aby na svůj web někdo upozornil, není ničím neobvyklým. To se praktikuje na internetu už po léta naprosto běžně. Ale je nutno konstatovat, že se tu ne vždy postupuje zrovna férově. A naopak je záhodno zdůraznit, že jsou nekalé praktiky obvykle trestány internetovými vyhledávači. A proto by se mělo postupovat zodpovědně, […]

Číst více

Jak se shánějí zpětné odkazy?

Internetové stránky, na něž se nikde na internetu neodkazuje, jsou ztracené. A to doslova. Pravděpodobnost, že by je někdo v tom veškerém obsahu internetu našel, je prakticky rovna nule. A proto se přikládá takový význam budování zpětných odkazů, linkbuildingu. A jak se takové zpětné odkazy, které by na uvedenou stránku upozorňovaly na cizích webech, získávají? Způsobů […]

Číst více

Linkbuilding si žádá své

Domníváte se, že je vytváření odkazů pro váš web hračkou a že si s tím poradíte i sami, bez cizí pomoci? Jestli je to skutečně tak, jste šťastlivci. Ale daleko spíše jste v podobném případě jenom těmi nedostatečně informovanými a mýlícími se. Na opravdovém linkbuildingu totiž nic jednoduchého není. A aby se s ním uspělo, je třeba tomu […]

Číst více

Jak se získává pozornost?

Jestli lze na internetu někoho považovat za šťastlivce, pak majitele takových webů, jimž se dostává natolik velké pozornosti, že už nepotřebují další podporu. Takové skutečně známé značky se tu dokážou obejít i bez linkbuildingu, protože jim vznikají dostatečně početné a kvalitní odkazy na jiných stránkách automaticky, i bez přičinění se jejich majitelů. Stejně tak se […]

Číst více

Bez odkazů by to už nešlo

Pochybuji, že jste v posledních letech nalézali na internetu nějaké weby, na kterých by se nevyskytovaly nějaké ty umístěné odkazy na jiné internetové stránky. Zpětné a interní odkazy se staly už dávno něčím běžným a hojně využívaným. A to proto, že jde o záležitosti, které prokazují majitelům webů jednoznačně dobré služby. Samozřejmě pokud jde o odkazy […]

Číst více

E-maily mohou e-shopům prospět

Když se někdo potřebuje se svým internetovým obchodem zviditelnit na internetu, když chce dosáhnout většího zájmu publika a většího počtu zákazníků, musí nevyhnutelně optimalizovat, aby se umístil se svým odkazem co nejvýše v seznamech toho nabízeného vyhledávači veřejnosti. A k tomu se určitě mnohdy hodí i využívání e-mailingu. Který také dokáže zajistit zájem veřejnosti, již je třeba […]

Číst více

Záleží nejen na obsahu

Kdo z internetových podnikatelů neoptimalizuje pro internetové vyhledávače, ten jako by na internetu snad ani nebyl. Sice tam jeho prezentace je, ale pravděpodobnost, že by ji někdo odhalil, je bez SEO minimální. A tak ti, kdo tomu rozumí, sázejí právě na činnost zvanou optimalizace pro internetové vyhledávače. Vyhledávají se tu vhodná klíčová slova, vytvářejí se kvalitní […]

Číst více

I technická stránka má význam

Pokud by si někdo pořídil pouze své internetové stránky, sotva si ho někdo na internetu všimne. A ani naprosto dokonalý obsah, který by si sem majitel takových stránek následně vložil, by nemusel nic znamenat, ani ten by nemusel zajistit dostatečně dobré umístění odkazu takových stránek ve výsledcích vyhledávání. Protože si vyhledávače nevšímají jenom obsahu, ale […]

Číst více

Optimalizuje se i jen lokálně

Mnohé z internetových podniků a mnohé e-shopy usilují o oslovení co největšího počtu zákazníků, a nesehrává pro ně roli, odkud tito jsou. Obchodovat se dá přece pomalu s celým světem, žádné peníze nejsou na škodu, a aby se tak oslovil co největší počet obyvatel naší planety, optimalizuje se pro internetové vyhledávače. A když jsou tu předpoklady pro dosažení […]

Číst více

U odkazů jde o kvalitu

Když se na nějaké internetové stránky upozorňuje na stránkách jiných v podobě zpětného odkazu, je to jednoznačně pozitivní zpráva. Protože takové odkazy dokážou zajistit webům návštěvnost, a bez návštěvnosti by neměla existence jakýchkoliv webů smysl. Jenže skutečností je i to, že není odkaz jako odkaz. Že jsou jak dobré, tak i špatné zpětné odkazy. A zatímco […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol