Blog o SEO

Bez odkazů se nelze obejít

Web bez odkazů by byl na internetu nevyhnutelně ztracený. Jistě, ani zpětné odkazy samy o sobě ještě nezaručují webům, na které ukazují, jejich zářnou budoucnost, ale přesto významnou měrou spolurozhodují o tom, jak se který web zobrazí v internetových vyhledávačích a kolik návštěvníků získá i bezprostředně díky takovým odkazům a jejich pomoci, a to má vliv […]

Číst více

Google pomáhá, ale ne všem

Nenajdeme na internetu majitele webu, který by nechtěl s takovým svým výtvorem slavit úspěchy. Ale najdeme spoustu těch, kterým se to nedaří. Totiž vlastně takové nenajdeme. Ale jsou tam. Jen jsou k nenalezení, a to právě proto, že jim nepřejí internetové vyhledávače, jmenovitě třeba Google. I když majitelé webů touží po tom, aby tyto byly v Googlu vidět, […]

Číst více

Klíčová slova vyžadují analýzu

Aby se dalo zabodovat s pomocí internetových vyhledávačů, je třeba využívat na webech vhodná a nejlépe ta nejvhodnější klíčová slova. Ta, která vzbudí zájem a která jsou současně odpovídající obsahu webu a nezaviní okamžité opuštění stránky, na kterou uživatele nalákají. Ovšem zatímco někoho napadnou možná klíčová slova pro jeho web hned, ne vždy je právě takový […]

Číst více

I TikTok lze využít

Je nad slunce jasné, že se optimalizace pro internetové vyhledávače neobejde ani bez propagace. Žádný web se nezviditelní bez reklamy tak, jako s touto, tato sehrává nesporně svoji úlohu. Ale není reklama jako reklama. Ta, která se objevuje mnoha zainteresovaným lidem, je vždy efektivnější než ta, kterou uvidí jen málokdo, případně kterou dokonce neuvidí nikdo. A […]

Číst více

Transakční e-maily nejsou zbytečnost

Má-li se internetovému obchodu dařit, je potřeba zajistit a udržet si dobrý vztah mezi těmi nabízejícími a jejich zákazníky. Optimalizací se tak zajišťuje, aby relevantní část veřejnosti našla konkrétní nabídku a aby pak takové nabídce zůstala v ideálním případě věrná. A udržení si věrnosti napomáhá svým způsobem i rozesílání transakčních e-mailů. V případě transakčních e-mailů ale nejde […]

Číst více

E-maily nejsou všechny stejné

Určitě každý z vás dostal někdy nějaký reklamní e-mail od nějaké firmy. Tomu se snad ani nelze vyhnout. Ale zatímco možná některý podobný e-mail vzbudil váš zájem, jiný jste rovnou smazali, pokud tento nebyl odstraněn ještě dříve automaticky jako spam. Takové e-maily se prostě rozesílají, a to hojně, protože pomáhají obchodním úspěchům stejně jako celá řada […]

Číst více

Nestačí něco napsat

Pokud chce někdo psát texty pro potřeby internetu a tím si na sebe vydělávat, může se do toho kdykoliv pustit. Snaze lidí se tu meze nekladou a vzhledem k rozsahu a potřebám internetu se tu určitě uplatnění najít dá. Protože texty tu byly, jsou i budou potřeba, bez těch se weby neobejdou, a to ať už […]

Číst více

Jak na copywriting?

Lidé, kteří nerozumí optimalizaci pro internetové vyhledávače nebo copywritingu, případně obojímu zároveň, by mohli mít pochyby o tom, zda je copywriting skutečně tak významný pro optimalizaci, když jde v jeho případě vlastně jenom o psaní nějakých textů, zatímco SEO usiluje o dosažení co nejlepšího umístění odkazu určitého webu v internetových vyhledávačích. Ale věřte, že k sobě obojí skutečně […]

Číst více

Kdo je to copywriter?

Copywriting se stal už dávno nedílnou součástí optimalizace pro internetové vyhledávače. A protože texty, jež slouží při optimalizaci, nejsou jenom tak nějakými obyčejnými texty, které dokáže napsat kdokoliv, mohou se mu skutečně úspěšně věnovat jenom lidé, kteří této problematice dostatečně rozumí. A jak se člověk copywriterem stane? Pochopitelně záleží na tom, jak se hodlá této […]

Číst více

Optimalizace je pomocník

Nikdo z těch, kteří mají na internetu zřízený svůj e-shop, si nemůže být jistý tím, že si jeho provozováním vydělá dost peněz. Snadno dojde k tomu, že je podobný web odsouzen k nezájmu těch, jež měl oslovovat a na nichž měl vydělávat, a to kvůli špatné pozici v internetových vyhledávačích. A když je právě toto příčinou jeho neúspěchů, je […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol