Sežeňte si recenze
Publikováno 31.5.2023 v 13:38
Když má podnikatelský web na internetu zajištěný přísun recenzí, má ve srovnání s weby, které toto postrádají, jednoznačně určitou výhodu. I když totiž nejsou recenze tím jediným, podle čeho se vyhledávače řídí a co by tedy mělo být SEO ovlivněno, svoji váhu tu nesporně mají. Protože i ony ovlivňují to, zda se budou lidé na daný […]
Copywriting není snadná záležitost
Publikováno v 13:35
I když by mohl copywriting jakožto tvorba obsahových, reklamních či marketingových textů vypadat na první pohled jako snadný způsob obživy, věřte mi, že tomu tak není. A to ani v případě lidí, kteří se nepotýkají s pravopisnými jevy a dokážou poskládat smysluplný text bez větších komplikací. Copywriting totiž znamená i potřebu dalších schopností a vyžaduje i plnění […]
Sháníte copywritera?
Publikováno v 13:34
Kdekdo se bláhově domnívá, že jsou copywriteři lidé, kteří jenom vysedávají někde u počítače a sepisují, co jim slina na jazyk přinese, aby to pak někomu prodali. Jenže to je pouze zlomek pravdy. To je sice skutečnost, ale jako definice copywritera to pořád ještě notně pokulhává. Pořád ještě tu chybí další dost zásadní aspekty, které […]
Co obnáší copywriting?
Publikováno v 13:32
Pokud jde o copywriting, je tento obvykle charakterizován jako tvorba marketingových textů sloužících ke zvýšení prodeje kdejakých výrobků či služeb na internetu. Ovšem nemusí se týkat jenom internetu, může jít o psaní na zakázku pro kohokoliv jiného. A může jít jak o články pro různá média, tak i o reklamní texty, propagační e-maily, posty na […]
Každá příležitost je dobrá
Publikováno v 13:18
Zpětnými odkazy na sebe různé internetové stránky upozorňují. A takové odkazy navrch slouží i při SEO coby jeden z významných hodnocených parametrů. A co to mimo jiné znamená? Třeba i to, že zanikne-li stránka, na kterou někdo odkazuje, vzniká zbytečný a toho odkazujícího poškozující odkaz. A tudíž by bylo záhodno, aby podobné nikam nevedoucí odkazy neexistovaly. […]
Na odkazy lze jít různě
Publikováno v 13:17
K tomu, aby si web získal žádoucí přední pozici v internetových vyhledávačích, je potřeba ho kvalitně optimalizovat. A k takové SEO neodmyslitelně patří i linkbuilding, tedy vytváření zpětných odkazů. Což by mohlo na rozdíl od jiných součástí optimalizace pro internetové vyhledávače vypadat na první pohled jako rutinní a snadný úkol. Jenže všichni zasvěcení dobře vědí, že tomu tak […]
Co usnadňuje optimalizaci?
Publikováno v 13:16
Kdo z majitelů podnikatelských webů oplývá dostatkem finančních prostředků, může si dovolit nechat optimalizaci svého webu na profesionálech. Prostě si zaplatí za to, že odborníci (v ideálním případě na slovo vzatí) udělají všechny žádoucí změny, jež k takové optimalizaci patří, a tím si zajistí posun odkazu svého webu v internetových vyhledávačích vpřed docela jednoduše, bez námahy a potřeby […]
Jaké tu máme SEO nástroje?
Publikováno v 13:16
Když chce někdo dostat svůj internetový obchod nebo jiný web ve vyhledávačích lidem na oči, má to složité. K prosazení se mezi konkurencí musí vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače, a jak se mnou určitě budete souhlasit, je spousta podnikatelů, kteří si s tím prostě nevědí rady. Zejména pro začátečníky je taková SEO nesnadným úkolem, protože je […]
S reklamou se dá prosadit
Publikováno v 13:15
Když někdo podniká na internetu, obvykle od počátku zápolí s nepřízní osudu projevující se v podobě nedostatku zákazníků. A také návštěvníků na svém webu, z nichž by se mohli zákazníci stávat. A aby to nějak zvládnul, musí dotyčný obvykle vsadit na co nejefektivnější propagaci, která by mu žádoucí přízeň zajistila. A proto se v docela hojné míře využívá i […]
Proč si vybrat PPC?
Publikováno v 13:13
Sehnat si na internetu pro svůj podnikatelský web dost návštěvníků a z těch se stávajících zákazníků není vůbec nic snadného. Existují tu způsoby, jak se o získání si přízně internetové veřejnosti pokoušet, ale žádný z nich není dokonalý. Na každém se nějaká ta stinná stránka najde. Ale přes tyto nedostatky je třeba si nějaký způsob propagace svého […]