Blog o SEO

Propagovat se musí

Nikdo z internetových podnikatelů by si na sebe zřejmě dost nevydělal, kdyby se náležitě nepropagoval. Bez propagace by se o něm mezi internetovou veřejností nevědělo, a taková nevědomost nečiní nejen hříchu, ale ani výdělku. A tak je docela běžnou záležitost, že podnikatelé investují třeba i nemalé finanční prostředky a nemálo času a energie do reklamy. Aby […]

Číst více

Jak na internetu uspět?

Mít v internetovém podnikání od začátku dostatečné úspěchy je bohužel pro mnohé podnikatele pouze sen, který nedochází reálného naplnění. Toužit po dosahování žádoucích úspěchů lze, ale to neznamená, že se tyto dostaví. A musí se pro ně třeba i leccos udělat. Obvykle se tedy weby optimalizují pro internetové vyhledávače. SEO jim v tomto ohledu může znatelně pomoci, […]

Číst více

Jak na návštěvnost e-shopů?

Internetoví obchodníci, kteří se potýkají s nežádoucně nízkou návštěvností svých webů, se potýkají i s nedostatkem příjmů. A i kdyby se nějaký ten nezájem ještě snést dal, nedostatečné příjmy už v žádném případě akceptovat nelze. To by byla brána vedoucí do pekel. Není tedy divu, že každý z internetových obchodníků po co nejvyšší návštěvnosti svého internetového obchodu prahne. A […]

Číst více

Jak je to s tím linkbuildingem?

Optimalizace pro internetové vyhledávače (SEO) se bez linkbuildingu v žádném případě neobejde. Jejím úkolem je přece přitahovat na web, který je optimalizován, nové a další návštěvníky a pomáhat tomuto k zajištění co nejideálnějšího postavení mezi výsledky hledání internetových vyhledávačů, a v tomto je právě linkbuilding neocenitelným a nenahraditelným pomocníkem. Protože linkbuilding, tedy tvorba interních a zpětných odkazů, právě […]

Číst více

Jak zvládnout SEO?

Podnikatelské weby je často potřeba optimalizovat. Tedy zdokonalovat s úmyslem zajistit si tak žádoucí přízeň internetových vyhledávačů a co nejideálnější pozici v nich. Ovšem ani optimalizace tu nemusí přinášet žádoucí výsledky, pokud tato není takovou, jakou by měla být. Je totiž třeba vědět, čeho a jak touto dosáhnout, je třeba mít a dodržovat určitou SEO strategii. A […]

Číst více

Jak se ideálně prosadit na netu?

Obchodování s čímkoliv na internetu je naprosto logicky provázeno nezbytností sehnat si tu zákazníky. Bez těch by se obchodování nedařilo, ani kdyby jinak bylo všechno naprosto dokonalé. A pokud někdo v této záležitosti vsadí na e-mailing, nepochybí. Protože to je dokonalý způsob, jak oslovit ty, kdo mají být osloveni. Pochopitelně zorganizuje-li se tento tak, jak je to […]

Číst více

Není propagace jako propagace

Je logické a dávno známé, že kdo chce uspět na internetu s podnikáním, potřebuje stejně jako v kterémkoliv jiném byznysu hlavně dostatek zákazníků. A ti se na internetu získávají obvykle formou optimalizace pro internetové vyhledávače a PPC reklamy. Jenže zatímco je dejme tomu PPC reklama považována za zřejmě nejdokonalejší možnost propagace, protože se tato jednoznačně ukazuje tím […]

Číst více

E-mailing je prospěšný

Aby se někdo uživil obchodem využívajícím internet, musí využít cokoliv, s čím se lze dostat do přízně jeho potenciálních zákazníků. Je třeba si je získat na svou stranu a pak si je udržet i nadále, případně se těm, kdo dosud nebyli získáni, nabízet tak dlouho, až z toho kápne nějaká ta koruna. A pochopitelně čím víc korun, […]

Číst více

Na pověsti hodně záleží

K úspěšnému podnikání na internetu patří naprosto samozřejmě i potřeba zviditelnění se. Protože jenom byznys, o kterém se mezi internetovou veřejností ví, může dosahovat žádoucích zisků, a tedy slavit úspěchy. A co se zviditelňování v internetových vyhledávačích týká, nesmí se obvykle zapomínat na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A v rámci této určitě přicházejí vhod i uživatelské recenze, které […]

Číst více

Jak komunikovat s potenciálními zákazníky?

Kamenné obchody mají alespoň tu jistotu, že nemají-li příliš silné konkurenty v sousedství, udrží si nejspíše přízeň místních zákazníků. Lidé z jejich okolí jimi vezmou zavděk, než by se plahočili někam daleko za jinými nabídkami. Jenže to na internetu neplatí. Na internetu je to pomyslně odevšad stejně daleko, a proto si může internetová veřejnost vybírat bez problémů […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol