Blog o SEO

Propagovat s PPC nebo optimalizovat?

Ten, kdo nemá na svém podnikatelském webu žádoucí návštěvnost, má logicky problémy. Bez návštěvnosti se obchody nehýbou a tak nezbytné peníze nepřicházejí a nepřicházejí. A jak už se docela dobře ví, dá se podobná nepříjemná situace vylepšit jednak optimalizací pro internetové vyhledávače a jednak PPC reklamami. Ovšem ne každý z podnikatelů si může dovolit v žádoucně velké […]

Číst více

Pozor na klíčová slova

Když je něčí web v neuspokojivém stavu, když se potýká s technickými stejně jako obsahovými nedostatky, je v podstatě jisté, že se to na něm negativně podepíše i z pohledu umístění ve výsledcích hledání internetových vyhledávačů. A to má pak negativní vliv i na jeho návštěvnost, i na výsledky, které přináší. A tak se musí optimalizovat pro internetové vyhledávače, […]

Číst více

Návštěvníci sami nepřijdou

I když by internetoví podnikatelé obvykle potřebovali víc zákazníků, než kolik jich mají, nedaří se jim zvýšit návštěvnost svého internetového obchodu, na které počty takových žádoucích zákazníků rozhodující měrou závisejí. Po návštěvnících tu lze toužit, lze zkoušet nejrůznější formy toho, jak se jim podbízet, lze snižovat ceny až na tu nejnižší možnou mez a obměňovat […]

Číst více

Dáváte o sobě dost vědět?

Nelze se domnívat, že když už má někdo na internetu svůj podnikatelský web, dejme tomu internetový obchod, dočká se zde žádoucích zákazníků automaticky a tito se mu sem budou ochotně i vracet. To by totiž byla ideální situace, a zázraky se dějí jenom skutečně zřídka. A když se v případě někoho podnikajícího na internetu zázrak nedostaví, […]

Číst více

SEO bývá jediná spása

Mít svůj podnikatelský web neznamená mít jistotu, že se s jeho pomocí někdo uživí. A i kdyby si někdo pořídil e-shopů třeba i několik, může skončit na mizině. A to ne jen kvůli nedostatkům na straně nabídky nebo nekonkurenceschopným cenám, ale klidně i jenom kvůli tomu, že se spousta podobných nabídek potýká s příliš nízkou návštěvností. Když […]

Číst více

Kdy končí SEO?

Prosadit se v internetových vyhledávačích znamená obvykle potřebu pro ně optimalizovat. Tedy zdokonalovat své internetové výtvory tak, jak to považují vyhledávače za dokonalé, aby se v nich zabodovalo a dosáhlo se co nejdokonalejšího umístění. Protože jenom web, který svým umístěním v internetových vyhledávačích předčí konkurenty, uspěje, jenom ten si tu zajistí žádoucí návštěvnost. Takže se kdekdo do optimalizace […]

Číst více

I Wix lze optimalizovat

Pokud chce mít dnes někdo svůj internetový obchod, má to prosté. K tomu, aby si ho pořídil, nepotřebuje dokonce ani nějaké ty odborné znalosti z oboru programování. A přesto může mít i člověk neznalý tohoto oboru dokonale funkční a vzhledný web, který mu dokonale poslouží jako internetový obchod. Stačí, když se vsadí na platformu Wix, a je […]

Číst více

Jaký web je dokonalý?

Když má být web na internetu k nalezení pro lidi, musí být dokonalý pro internetové vyhledávače. A aby byl dokonalý pro vyhledávače, musí na něm být k nalezení vše, co má být nalezeno. A to znamená, že se při procházení webu roboty vyhledávačů těmto nemá nic zbytečně stavět do cesty. A pokud už na webu nějaké ty […]

Číst více

Napřed je třeba vědět

Než se započne se SEO, tedy s optimalizací pro internetové vyhledávače, je třeba vědět hlavně to, jak na tom takový web je a zda a jak dokáže ve vyhledávačích generovat návštěvnost. Je tedy třeba zkontrolovat indexaci obsahu takového webu, protože nezaindexovaný obsah nikdo ve vyhledávačích nenajde a tento tak není k ničemu. A tak je v zájmu SEO […]

Číst více

SEO vyžaduje audit

Má-li se něčí web optimalizovat, aby lépe vyhovoval požadavkům internetových vyhledávačů, byl v těchto na ideální pozici a měl tím pádem zajištěnou sledovanost, musí se vylepšit ve skutečně mnoha ohledech. A aby bylo takové vylepšování formou optimalizace pro internetové vyhledávače úspěšné, musí se vědět, co že se tu má vlastně zdokonalovat, opravovat, přidávat či odstraňovat. Zkrátka […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol