Text není na webu vším
Publikováno 29.5.2023 v 15:33
Aby se weby na internetu prosadily, musí být pochopitelně dokonalé nebo aspoň co nejdokonalejší i v tom, čemu se říká on-page faktory. A to neobnáší jenom to, co napadne každého zřejmě jako první, tedy texty a klíčová slova. Důležitých záležitostí je na webu víc. A ty se nesmí ignorovat. Pokud má být web snadno k nalezení, potřebuje […]
Co vylepšujeme na webech?
Publikováno v 15:30
S internetovým vyhledávači je to v podstatě jako s lidmi. Když někde něco najdou, posoudí to podle toho, co jim připadá důležité, dají tomu určité ocenění a preferují to nebo zavrhují. A podle toho, jaký názor si vyhledávače udělají na jednotlivé jimi objevené weby, pak tyto nabízejí internetové veřejnosti, čímž ovlivňují to, co je pro weby důležité, tedy […]
Linkbuilding musí být kvalitní
Publikováno v 15:17
Linkbuilding je součástí SEO, která skutečně pomáhá zvyšovat webům na internetu jejich návštěvnost a tím pádem i využívanost. Ale tak je tomu samozřejmě jenom úměrně kvalitě práce, jež je tu odváděna. Na kvalitě zpětných i interních odkazů dokonce záleží víc, než by si člověk mohl myslet. Pokud je řeč o zpětných odkazech, tedy o těch, […]
K čemu máme linkbuilding?
Publikováno v 15:17
Od prvních okamžiků toho, co se označuje jako optimalizace pro internetové vyhledávače, se využívá linkbuilding. I když dříve vypadal výrazně jinak než dnes, byl zásadní už i tehdy. A to pochopitelně ze dvou důvodů, které jsou tu důležité. Proto, že zpětné odkazy vždy přiváděly a dodnes přivádějí webu nové návštěvníky z jiných míst internetu, a také […]
Slyšeli jste o on-page faktorech?
Publikováno v 15:16
Kdekoho může zarazit, otrávit nebo třeba i šokovat a odradit to, že má-li být jeho podnikání úspěšné, musí v tomto zřejmě vsadit i na jakousi optimalizaci pro internetové vyhledávače, o které možná doposud v životě ani neslyšel. Protože už i Hitchcock prý tvrdil, a je to určitě přinejmenším notný kus pravdy, že se lidé nejvíce bojí toho, […]
Bez SEO to často nejde
Publikováno v 15:15
K tomu, aby se někdo uživil na internetu, je mu zapotřebí v první řadě web. Bez toho se tu podnikat vůbec nedá, ani kdyby chtěl někdo sebevíc. Obchodovat se tu nedá jen tak někde, a kdo tak chce zpeněžit své nabídky, může vsadit třeba na e-shop, tedy internetový obchod, vytvořený na platformě PrestaShop. Který je příhodný pro […]
Která klíčová slova jsou ta pravá?
Publikováno v 15:15
Když chce dnešní člověk něco určitého najít na internetu, volí obvykle ten nejsnadnější způsob hledání, tedy otevře si nějaký internetový vyhledávač, do něj zadá požadované slovo nebo frázi a vyhledávač už mu takové klíčové slovo na různých webech najde. A dokonce mu uspořádá takové výsledky hledání i podle relevance. A když někdo provozuje web a […]
Jak na optimalizaci?
Publikováno v 15:11
Pokud se má dosáhnout s webem na internetu dost velkých úspěchů, neobejde se to obvykle bez optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože ta dokáže (třeba i v kombinaci s reklamou) zajistit webu žádoucně velkou návštěvnost, takovou, jaké by se automaticky s velkou pravděpodobností nikdy nedosáhlo. Ovšem taková optimalizace funguje nejenom proto, že dokáže zdokonalit web a zajistit mu různými činnostmi […]
Je optimalizace to pravé?
Publikováno v 15:10
Když si někdo chce nebo i přímo potřebuje zajistit na svém webu větší návštěvnost, aby s pomocí této dosáhl zamýšleného, může kvůli tomu vsadit v podstatě na dvě věci. Na reklamu nebo na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A zatímco se tu o nějaké té propagaci moc bavit nemusíme, protože reklamy a jejich fungování známe všichni, o SEO […]
Optimalizace pomáhá k prosazení se
Publikováno v 14:17
Optimalizace pro internetové vyhledávače by na někoho neznalého reality mohla působit dojmem něčeho zbytečného a postradatelného. Ne-li snad dokonce nežádoucího. Protože co vidí na optimalizaci ten, kdo s ní a jejím smyslem není obeznámen? Prostě jakousi činnost, jejíž výsledky jsou sotva postřehnutelné a jež se projevuje vlastně jenom takovou banalitou, jakou je posun odkazu na určitý […]