Blog o SEO

Text není na webu vším

Aby se weby na internetu prosadily, musí být pochopitelně dokonalé nebo aspoň co nejdokonalejší i v tom, čemu se říká on-page faktory. A to neobnáší jenom to, co napadne každého zřejmě jako první, tedy texty a klíčová slova. Důležitých záležitostí je na webu víc. A ty se nesmí ignorovat. Pokud má být web snadno k nalezení, potřebuje […]

Číst více

Co vylepšujeme na webech?

S internetovým vyhledávači je to v podstatě jako s lidmi. Když někde něco najdou, posoudí to podle toho, co jim připadá důležité, dají tomu určité ocenění a preferují to nebo zavrhují. A podle toho, jaký názor si vyhledávače udělají na jednotlivé jimi objevené weby, pak tyto nabízejí internetové veřejnosti, čímž ovlivňují to, co je pro weby důležité, tedy […]

Číst více

Linkbuilding musí být kvalitní

Linkbuilding je součástí SEO, která skutečně pomáhá zvyšovat webům na internetu jejich návštěvnost a tím pádem i využívanost. Ale tak je tomu samozřejmě jenom úměrně kvalitě práce, jež je tu odváděna. Na kvalitě zpětných i interních odkazů dokonce záleží víc, než by si člověk mohl myslet. Pokud je řeč o zpětných odkazech, tedy o těch, […]

Číst více

K čemu máme linkbuilding?

Od prvních okamžiků toho, co se označuje jako optimalizace pro internetové vyhledávače, se využívá linkbuilding. I když dříve vypadal výrazně jinak než dnes, byl zásadní už i tehdy. A to pochopitelně ze dvou důvodů, které jsou tu důležité. Proto, že zpětné odkazy vždy přiváděly a dodnes přivádějí webu nové návštěvníky z jiných míst internetu, a také […]

Číst více

Slyšeli jste o on-page faktorech?

Kdekoho může zarazit, otrávit nebo třeba i šokovat a odradit to, že má-li být jeho podnikání úspěšné, musí v tomto zřejmě vsadit i na jakousi optimalizaci pro internetové vyhledávače, o které možná doposud v životě ani neslyšel. Protože už i Hitchcock prý tvrdil, a je to určitě přinejmenším notný kus pravdy, že se lidé nejvíce bojí toho, […]

Číst více

Bez SEO to často nejde

K tomu, aby se někdo uživil na internetu, je mu zapotřebí v první řadě web. Bez toho se tu podnikat vůbec nedá, ani kdyby chtěl někdo sebevíc. Obchodovat se tu nedá jen tak někde, a kdo tak chce zpeněžit své nabídky, může vsadit třeba na e-shop, tedy internetový obchod, vytvořený na platformě PrestaShop. Který je příhodný pro […]

Číst více

Která klíčová slova jsou ta pravá?

Když chce dnešní člověk něco určitého najít na internetu, volí obvykle ten nejsnadnější způsob hledání, tedy otevře si nějaký internetový vyhledávač, do něj zadá požadované slovo nebo frázi a vyhledávač už mu takové klíčové slovo na různých webech najde. A dokonce mu uspořádá takové výsledky hledání i podle relevance. A když někdo provozuje web a […]

Číst více

Jak na optimalizaci?

Pokud se má dosáhnout s webem na internetu dost velkých úspěchů, neobejde se to obvykle bez optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože ta dokáže (třeba i v kombinaci s reklamou) zajistit webu žádoucně velkou návštěvnost, takovou, jaké by se automaticky s velkou pravděpodobností nikdy nedosáhlo. Ovšem taková optimalizace funguje nejenom proto, že dokáže zdokonalit web a zajistit mu různými činnostmi […]

Číst více

Je optimalizace to pravé?

Když si někdo chce nebo i přímo potřebuje zajistit na svém webu větší návštěvnost, aby s pomocí této dosáhl zamýšleného, může kvůli tomu vsadit v podstatě na dvě věci. Na reklamu nebo na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A zatímco se tu o nějaké té propagaci moc bavit nemusíme, protože reklamy a jejich fungování známe všichni, o SEO […]

Číst více

Optimalizace pomáhá k prosazení se

Optimalizace pro internetové vyhledávače by na někoho neznalého reality mohla působit dojmem něčeho zbytečného a postradatelného. Ne-li snad dokonce nežádoucího. Protože co vidí na optimalizaci ten, kdo s ní a jejím smyslem není obeznámen? Prostě jakousi činnost, jejíž výsledky jsou sotva postřehnutelné a jež se projevuje vlastně jenom takovou banalitou, jakou je posun odkazu na určitý […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol