Blog o SEO

Co nesmí optimalizaci chybět?

Pokud má být SEO úspěšná, je třeba provádět ji dokonale a ve skutečně všech ohledech, které v ní mohou a mají sehrát svou roli. A co to v praxi znamená? Než se začne optimalizovat, je třeba provést analýzu klíčových slov. Tedy vybrat si z přemíry možností ta, která budou v daném případě nejlépe fungujícími, co nejvíce vyhledávanými a zároveň […]

Číst více

K SEO patří technická analýza

Pokud má web uspět v internetových vyhledávačích, tedy zobrazovat se v nich hledající internetové veřejnosti dokonaleji, na lepší a spíše využívané pozici, je třeba ho optimalizovat. Jenže ono si nestačí jenom říci, že teď prostě absolvuji podle nějakého univerzálního návodu SEO a všechno se obrátí k lepšímu. Optimalizovat se musí s rozumem, zodpovědně a tak, aby to skutečně přineslo […]

Číst více

Dnes už jednoduchá řešení neexistují

Každému z majitelů a provozovatelů webů šlo vždy o to, aby se svojí nabídkou co nejvíce zabodoval, aby měl s touto úspěchy u internetové veřejnosti. A aby tu dosáhl žádoucí návštěvnosti, mohl pro to dělat ledacos. A protože byly dříve internetové vyhledávače takzvaně v plenkách, procházelo v tomto ohledu majitelům webů ledacos. Stačilo jenom nemít skrupule a použít ne […]

Číst více

SEO není jednoduchá záležitost

Kdybychom si měli popsat činnost internetových vyhledávačů hodně zjednodušeným způsobem, který pochopí snad každý z nás, funguje to vlastně následovně: Nástroj zvaný internetový vyhledávač vyšle na internet své roboty, kteří vlezou na určitou internetovou stránku, na kterou se nějakým způsobem dostanou. Když tu tyto jsou, prošmejdí obsah této stránky a pošlou ho internetovému vyhledávači, který si […]

Číst více

Optimalizace může vypadat různě

Když se něčímu webu nedaří na internetu tak, jak by se mu dařit mělo, je třeba jeho vyšší návštěvnosti napomoci optimalizací pro internetové vyhledávače. Ovšem řekne-li se optimalizace nebo SEO, není tím vždy myšleno totéž. A to proto, že neexistuje jeden jediný univerzální způsob, jak zajistit svému webu ve vyhledávačích optimální, tedy co nejvyšší, pozici. […]

Číst více

SEO má být úspěšná

Každý z internetových podnikatelů chce být logicky úspěšný. A proto sází i na optimalizaci pro internetové vyhledávače, která by mu měla zajišťovat žádoucí úspěchy u internetových vyhledávačů a tím pádem i u uživatelů internetu. Jenže je pochopitelné, že nikdo nemůže vždy a ve všech ohledech zářit ve vyhledávačích na prvních pozicích. Protože to je nereálné. A […]

Číst více

Pomůže i ‚dlouhý ocas‘

Ten, kdo chce svému webu zajistit vysokou míru návštěvnosti s pomocí internetových vyhledávačů, musí pochopitelně vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože jedině tak lze web žádoucím způsobem zdokonalit a učinit ho atraktivním právě pro vyhledávače, které ho umístěním jeho odkazu na přední pozici učiní pro internetovou veřejnost snadno objevitelným. Jenže potíž je v tom, že optimalizují […]

Číst více

SEO není nikdy jistota

Snad každý aspoň trochu s realitou obeznámený provozovatel nějakého podnikatelského webu ví, že s tímto nemusí automaticky uspět. Že jeho úspěch závisí na rozhodnutí internetových vyhledávačů, na tom, jak tyto internetové nástroje jeho web posoudí a umístí v seznamech všech jim známých alternativ. A pokud chce takový majitel pozici svého webu v těchto vyhledávačích pozitivně ovlivnit, musí vsadit na […]

Číst více

Jak se dostat na výsluní?

Když se lidé chtějí na internetu dobrat toho, co je tam zajímá, využívají naprosto samozřejmě internetové vyhledávače. Ty tam jsou doby, kdy se právě toto nepraktikovalo a kdy se hledalo, jak se jenom dalo, obvykle metodou pokusu a omylu. Dnes už nám uživatelům internetu stačí jenom zadat žádoucí klíčové slovo nebo frázi a rázem si […]

Číst více

Jak na SEO?

Pokud se má dosáhnout zvýšení návštěvnosti na webu přirozeným a nenásilným způsobem, je nezbytné ho optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože právě vyhledávače dokážou webům takovou dostatečnou návštěvnost docela automaticky zajistit. Ty a nic jiného. Ovšem taková optimalizace je souhrnem velkého množství různých činností. A ty nelze provádět nedbale, tak, jak si to někdo právě usmyslí. […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol