Blog o SEO

SEO není snadná záležitost

Když nemá někdo žádoucně navštěvovaný podnikatelský web, usiluje pochopitelně o to, aby se jeho situace změnila k lepšímu. Tedy usiluje o přilákání žádoucího počtu nových uživatelů a zákazníků. A pokud dotyčný zaslechne, že mu v tom může pomoci optimalizace pro internetové vyhledávače, může na ni samozřejmě vsadit. Ovšem měl by mít aspoň určité povědomí o tom, oč […]

Číst více

SEO je příjemnější

Každý z majitelů a provozovatelů webů usiluje o to, aby byl co nejúspěšnější, co se využití toho zde nabízeného týká. Chce mít na webu co největší návštěvnost, chce, aby se taková návštěvnost dost efektivně proměňovala v konverze, chce zlepšit pověst své značky a získat si reputaci, která mu zajistí žádoucí efekt i do budoucna. A toho se […]

Číst více

Na podvody se doplácí

Je dávno známou skutečností, že kdo se chce se svým webem prosadit na internetu, ten musí tento svůj výtvor optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože je to právě optimalizace, tedy SEO, jež činí weby zajímavými pro vyhledávače, a jsou to právě vyhledávače, které představováním webů internetové veřejnosti těmto zajišťují nebo naopak nezajišťují návštěvnost, a tedy smysl […]

Číst více

Co vše obnáší SEO?

Když někdo chce, aby si jeho webu všiml na internetu dostatek žádoucích uživatelů, nesmí podcenit význam internetových vyhledávačů. A to ať už jde o Google, Yahoo, Bing, Yandex, Baidu, Seznam, YouTube, Facebook, Amazon nebo některý z jiných, méně významných nástrojů tohoto druhu. Musí učinit vše pro to, aby se jeho web takovým žádoucím vyhledávačům ‚zalíbil‘, protože […]

Číst více

Co nesmí při optimalizaci chybět?

Pokud je třeba podpořit nějaký podnikatelský web v internetových vyhledávačích, je nezbytné ho pro tyto internetové nástroje optimalizovat. A to nejlépe odborně, a nikoliv laicky, a komplexně, nikoliv jenom nějak neuměle a jednostranně. A proto je jedině dobře, když se při tom vsadí na odbornou pomoc. A jak tato pomoc vypadá? V první řadě je potřeba provést […]

Číst více

Instagram a SEO

Jak je už dlouho dobře známo, nedá leckterý internetový podnikatel ani ránu bez optimalizace pro internetové vyhledávače. A to proto, že bez ní jeho nabídku nenalezne tolik zákazníků, kolik by bylo potřeba, a bez nich se žádný byznys neudrží nad vodou. K takové optimalizaci se pak dá využít ledacos. A ze sociálních sítí třeba i Instagram. […]

Číst více

Jak správně nadepsat texty?

K tomu, aby se internetová veřejnost dostala na nějaký konkrétní web, rozhodně nestačí, že je tato připojena na internet. Tak se totiž dostává pouze k možnosti něco najít, jež ale určitě neznamená, že bude nějaký web objeven a využit. A tak je potřeba tento optimalizovat. A také na něm publikovat něco, co vzbudí u těch oslovovaných zájem. […]

Číst více

Není nad originalitu

Když se má optimalizovat nějaký web pro internetové vyhledávače, je tu důležité nejen to, co se pro něj udělá, ale i jak se to udělá. A záleží tak určitě i na tom, jaký obsah je kterému webu přidán. Přičemž nejde jenom o dokonalost tohoto, ale i o originalitu. Zatímco tato může sehrát při optimalizaci v mnoha […]

Číst více

Jak na vyšší návštěvnost?

Pro úspěchy v internetovém podnikání je nutné něco dělat, ty jen tak samy od sebe nepřicházejí. A jak se tyto zajišťují v případě, že má některý z internetových podnikatelů problémy související s nízkou návštěvností na jeho webu? Obvykle buď formou optimalizace pro internetové vyhledávače nebo PPC reklamy, případně obojím současně. Protože obě tyto možnosti skýtají naději, že webu vzroste […]

Číst více

Není PPC jako PPC

Pokud chce někdo na internetu využít ke své propagaci právě tuto placenou reklamu, tedy tu financovanou podle počtu prokliků, neměl by tak jednat bez důkladného uvažování. Protože i zde by mělo vždycky platit, že musí být reklama co nejvýkonnější a zároveň pokud možno i co nejvýhodnější, co se její ceny týká. A tak se je […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol