Blog o SEO

Inspirace neuškodí

Ten, kdo chce při svém internetovém podnikání zabodovat se svou PPC kampaní, pochopitelně nemůže jenom platit a doufat, že se z takové propagace něco ujme, že se snad nějaká ta dušička lapí. Protože to by nemuselo vyjít, to by nemuselo být přínosné. A protože se formou PPC reklam propaguje kdekdo, je třeba i své PPC kampaně […]

Číst více

Co neopomenout u webů?

Weby, na kterých se nabízejí nejrůznější obchodní transakce, jsou vlastně také osobitými obchody. A proto i pro ně platí, že by tam měl určitě chodit dostatek zákazníků a že tam tito ne vždycky chodí sami od sebe. A když k některému internetovému podnikateli davy solventních zákazníků nemíří, je třeba je k tomu přimět. A to znamená, že […]

Číst více

Nepřeplácejte PPC reklamu

Jak je známo, platí se u PPC reklam ne za to, že jsou tyto někde zveřejněny, ale za to, že vzbuzují u internetové veřejnosti zájem o to nabízené. Inzerenti tu tedy platí vlastně za každý případ, kdy se někdo z řad uživatelů internetu rozhodne na takovou reklamu kliknout, aby se dozvěděl více o tom inzerovaném. A […]

Číst více

Neplaťte za nic

Traduje se, že jsou PPC reklamy dokonalé, snad ty přímo nejlepší ze všech reklam. A to proto, že se tyto financují úměrně počtu prokliků. Tedy že je tu dána cena, která se platí za každého uživatele internetu, který je takovou reklamou zaujat a klikne na ni, a to znamená, že se tu neplatí nic za […]

Číst více

Starejte se o svůj web

Pokud se má podnikání na internetu dařit, je logicky potřeba dokonale propojit toho nabízejícího s těmi poptávajícími. Aby bylo komu to nabízené prodat a vydělat na tom. A aby takové spojení obou stran fungovalo, je pochopitelně nezbytný dokonalý web, na kterém se tyto strany setkávají se svými záměry, jež by se měly oboustranně uspokojit. Ovšem web […]

Číst více

Využíváte placená média?

Kdekdo z internetových obchodníků a jiných podnikatelů využívá ke své propagaci nejen to, co ho nic nestojí, ale i placenou reklamu v nejrůznějších médiích. Kterých je, jak všichni víme, dost. Ale pokud se zaměříme na placené reklamy, zjistíme, že ani ty neposkytují vždy stejně dobré služby. A k tomu, co v propagaci jakéhokoliv podnikání exceluje, patří samozřejmě PPC reklamy, […]

Číst více

Důvěřujte, ale prověřujte

Ten, kdo podniká na internetu a spojuje toto své počínání s PPC reklamami, má naději na to, že bude dosahovat právě díky těmto reklamám dobrých výsledků, a to aniž by utrácel za neefektivní a nic nepřinášející propagaci, jež je u mnoha jiných reklam docela běžným úkazem. Takové PPC kampaně totiž skutečně dokážou oslovit mnohé návštěvníky internetu […]

Číst více

Vyplácí se vědět

Už dávno se ví, že je ve vědění síla. A platí to i pro internetové podnikání, kde ti, kdo vědí to, co vědět mají, zabodují spíše než ti, kdo jenom tuší nebo třeba ani to ne. To dá rozum, protože kdo ví, s kým má v řadách svých zákazníků tu čest, se těmto může daleko snáze přizpůsobit, […]

Číst více

Zákazníkům se musí rozumět

V marketingu lze mnohé pozitivně ovlivnit tím, když podnikatel dobře zná své zákazníky. A naopak se může leccos pokazit, pokud dotyčný svoji klientelu nezná a jeho nabídky jsou tedy podobné výstřelům naslepo. Kdy se sice také občas dá trefit do černého, ale jisté to rozhodně není. A proto je logické, že se kdekdo z těch nabízejících snaží […]

Číst více

Jak získat a neztratit zákazníky?

Dalo by se říci, že když chce někdo na internetu se svým webem prorazit a dosáhnout určitých úspěchů, nemá to těžké. Nejnaivnější lidé se domnívají, že je vzhledem k počtu uživatelů internetu dostatečný zájem o kterýkoliv web zajištěn automaticky, a ti méně naivní pak mohou zastávat názor, že stačí využít reklamu a každý se dočká svého. […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol