Instagram podnikatelům pomáhá
Publikováno 26.5.2023 v 14:32
Pokud někdo podniká na internetu a potřebuje dosažení vyšší návštěvnosti a většího počtu zákazníků, může k tomu využít i potenciál sociálních sítí, jmenovitě třeba Instagramu. Ovšem je pochopitelné, že se ani zde nedostane nic zadarmo, a že chce-li tedy někdo z podnikatelů potenciál této sociální sítě využít, musí vědět, jak na to, a musí se nezbytných úkolů […]
I Instagram ovlivňuje podnikání
Publikováno v 14:15
K úspěšnému podnikání na internetu může přispívat bezesporu i využití potenciálu sociálních sítí. A kdo se nad tím zamyslí, zjistí, že na tom není vlastně nic divného. Protože úspěch podnikání je tu založen na zájmu lidí coby zákazníků, a ti se dají přes sociální sítě efektivně oslovit. A tak se k internetovému marketingu využívá docela samozřejmě i […]
Jak si udržet přízeň?
Publikováno v 14:12
Jak zkušenosti ukazují, je sice u internetového podnikání hezké získávat stále další a další klienty, ale není to řešení ideální. Protože je daleko výhodnější udržovat si ty zákazníky, kteří už byli získáni, než oslovovat a vábit nové. Ale jak přimět lidi, aby na něčí web nezanevřeli a zůstali mu věrní? Aby si tu nabízené služby […]
Jak obchodovat dokonale?
Publikováno v 14:11
Mnozí podnikatelé přestěhovali své aktivity přinejmenším zčásti na internet. Očekávali od toho pochopitelně možnost zvýšení počtu zákazníků, objemu uzavíraných obchodů a zisků a někdy se jim takové očekávání i plnilo a plní. Ale někdy také ne. A kolikrát jenom neuspěli a neprosperují ani ti, kdo mají co nabídnout! Prostě z toho důvodu, že dělají na onom […]
Jak učinit PPC reklamy výhodnějšími?
Publikováno v 14:11
Jak už leckdo ví, není na internetu stejně jako v reálném životě jedna reklama jako druhá. A existují tak i nabídky reklam, které se skutečně vyplácejí, ovšem i ty, které nejsou kromě toho, že je někdo někde zveřejnil, k ničemu. A třeba PPC reklamy, tedy reklamy, za které se platí podle toho, kolik zájemců na určitý web […]
Jak na e-mailing?
Publikováno v 14:09
Ti, kdo se aktivně věnují optimalizaci pro internetové vyhledávače, už vědí, že k takové optimalizaci patří nejen linkbuilding, copywriting, hledání vhodných klíčových slov, propagace a podobně, ale že se k takové SEO často neodmyslitelně pojí i e-mailing. U kterého si jistě i naprostý laik snadno domyslí, oč jde. Protože má-li optimalizace pro internetové vyhledávače přilákávat na web […]
Jaké weby sklízejí úspěchy?
Publikováno v 14:08
Když se chce internetový obchodník dočkat vysněných úspěchů, musí si pochopitelně nejprve zajistit sledovanost svého webu. Musí tu mít dost návštěvníků, aby tu bylo i dost zákazníků. I když bychom asi měli přesněji říci, že jsou tu potřeba oni návštěvníci, aby byla aspoň naděje na to, že z jejich řad vzejdou vytoužení zákazníci. Protože návštěvník není […]
Jak být na internetu k nalezení?
Publikováno v 14:07
Jak už jste se jistě i vy všichni přesvědčili, nehledáme my lidé dnes na internetu jenom nějak zmateně. Ani nezkoušíme štěstí s jen tak namátkou zadávanými URL adresami s tím, že se snad náhodou trefíme zrovna do toho, co hledáme, ani neotvíráme namátkou různé stránky s tím, že se budeme zajímat o cokoliv, co nám tyto ukážou. Dnes […]
Bez optimalizace to nejde
Publikováno v 14:05
Pokud si někdo pořídí své internetové stránky v pouhé bláhové naději, že si ho díky tomu automaticky všimne celá nespočetná internetová veřejnost, bude zklamán. A možná to dospěje až do stavu věcí, kdy dotyčný zase takový svůj výtvor z internetu odstraní, protože se prostě nebude mít smysl dívat na to, jak je dotyčná prezentace ignorována. Jenže tak […]
Opakování není vždy matkou moudrosti
Publikováno 16.12.2022 v 14:05
Je jasné, že na internetu, a tedy i ve vyhledávačích, slaví úspěchy ty weby, které jsou co nejdokonalejší a na nichž to žije. Pochopitelně nebude nikdo a nic preferovat nedokonalé nabídky nebo to, co ustrnulo a dále se nevyvíjí. A proto je běžné, že se musí obsah webů obměňovat, a to tak, aby co nejlépe […]