Jednou optimalizací to nekončí
Publikováno 16.12.2022 v 14:05
Ten, kdo nemá na svém webu žádoucí návštěvnost, si ho pochopitelně nechává optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože tím si zajišťuje v rámci možností to nejlepší postavení odkazu na jeho web právě v seznamech toho předkládaného vyhledávači internetové veřejnosti, a tím dosahuje žádoucí návštěvnosti. Jenže zatímco se takto dá dostat někdy i hodně vysoko, před konkurenční nabídky, nelze […]
Jak na lokální SEO?
Publikováno v 14:04
Když se optimalizuje pro internetové vyhledávače, jde o to, aby byl odkaz na web co nejlépe umístěný v internetových vyhledávačích a web měl tím pádem zajištěnou co nejvyšší návštěvnost. A když se optimalizuje lokálně, jde vlastně o totéž, pouze s tím rozdílem, že jde o to, aby byl takový web dokonale vidět jenom někde. Obvykle tam, kde […]
Proč se vlastně optimalizuje?
Publikováno v 14:04
Pro neznalé lidi by mohlo být klidně i naprostou záhadou, proč vlastně ti podnikající na internetu optimalizují pro internetové vyhledávače. Mohlo by se totiž zdát, že jde o pouhé utrácení peněz za to, že se podnikateli někdo míchá do toho, co tento na svém webu dělá, a že je to tedy zbytečnost. Jenže tomu tak […]
Jak optimalizovat obrázky?
Publikováno v 14:02
Chce-li mít někdo úspěšný web, nemůže se na něm obejít mimo jiné ani bez obrázků. To mi jistě snadno potvrdíte, když pomyslíte na to, jak by takový web bez obrazového materiálu vypadal. Ovšem zatímco jsou tu obrázky žádoucí, ne vždy plní přesně takovou úlohu, jakou by měly plnit. A zatímco jsou tyto někdy užitečnými pomocníky, […]
Optimalizujte i obrázky
Publikováno v 14:01
Obrazový materiál na webech sehrává stejně jako veškerý další obsah svoji roli. A to nejen v tom, aby se určitý web zalíbil svým návštěvníkům, ale i v tom, aby byl tento příznivě hodnocený z pohledu internetových vyhledávačů. Ano, i obrázky mohou sehrávat při optimalizaci pro internetové vyhledávače významnou roli, a proto nelze jejich význam při SEO podceňovat. Ten, […]
Lokální optimalizace
Publikováno v 14:00
Jak je známo, slouží optimalizace pro internetové vyhledávače k tomu, aby si určitého webu všiml co nejširší okruh zájemců. Čehož se tu dosahuje lepším umístěním odkazu na takový web v internetových vyhledávačích. Ovšem zatímco je vždy lepší, když je na nějakém webu větší návštěvnost, než když je tato příliš nízká nebo dokonce nulová, je také pravdou, že […]
V nejhorším pomůže optimalizace
Publikováno v 13:59
Kdybych vás požádal, abyste mi jmenovali nějaký úspěšný web, zřejmě byste mi dokázali bez dlouhého rozmýšlení odpovědět. Ale kdybych po vás chtěl znát název nějakého webu neúspěšného, zřejmě byste mi nedokázali odpovědět. Což má logiku. Protože úspěšné jsou ty weby, které jsou navštěvovány a využívány dostatečným počtem uživatelů internetu, kteří je tím pádem musí znát, […]
Neuškodí zákazníkům napsat
Publikováno v 13:58
Internetoví podnikatelé nemají často dost zákazníků. A ještě jsem neslyšel o žádném, který by tvrdil, že má zákazníků tolik, že už o ně a o žádné další nestojí a že už na svém webu žádné další neuvítá. Zákazníci prostě nejednou scházejí, a i když se na těch stávajících dá uživit, přece jenom by bylo vždy […]
Zákazníci se musí nejen lákat
Publikováno v 13:58
Prvořadým úkolem optimalizace pro internetové vyhledávače je přilákat lidi na optimalizovaný web a zajistit tak onomu webu žádoucí návštěvnost. Což se také automaticky děje. Jenže lákat sem pouze další a další lidi by konec konců nemuselo být řešením toho, oč podnikatelským webům jde, tedy zprostředkování obchodních transakcí. To by se sem jenom vodili lidé, kteří […]