Blog o SEO

Jednou optimalizací to nekončí

Ten, kdo nemá na svém webu žádoucí návštěvnost, si ho pochopitelně nechává optimalizovat pro internetové vyhledávače. Protože tím si zajišťuje v rámci možností to nejlepší postavení odkazu na jeho web právě v seznamech toho předkládaného vyhledávači internetové veřejnosti, a tím dosahuje žádoucí návštěvnosti. Jenže zatímco se takto dá dostat někdy i hodně vysoko, před konkurenční nabídky, nelze […]

Číst více

Jak na lokální SEO?

Když se optimalizuje pro internetové vyhledávače, jde o to, aby byl odkaz na web co nejlépe umístěný v internetových vyhledávačích a web měl tím pádem zajištěnou co nejvyšší návštěvnost. A když se optimalizuje lokálně, jde vlastně o totéž, pouze s tím rozdílem, že jde o to, aby byl takový web dokonale vidět jenom někde. Obvykle tam, kde […]

Číst více

Proč se vlastně optimalizuje?

Pro neznalé lidi by mohlo být klidně i naprostou záhadou, proč vlastně ti podnikající na internetu optimalizují pro internetové vyhledávače. Mohlo by se totiž zdát, že jde o pouhé utrácení peněz za to, že se podnikateli někdo míchá do toho, co tento na svém webu dělá, a že je to tedy zbytečnost. Jenže tomu tak […]

Číst více

Někdy je méně více

Číst více

Jak optimalizovat obrázky?

Chce-li mít někdo úspěšný web, nemůže se na něm obejít mimo jiné ani bez obrázků. To mi jistě snadno potvrdíte, když pomyslíte na to, jak by takový web bez obrazového materiálu vypadal. Ovšem zatímco jsou tu obrázky žádoucí, ne vždy plní přesně takovou úlohu, jakou by měly plnit. A zatímco jsou tyto někdy užitečnými pomocníky, […]

Číst více

Optimalizujte i obrázky

Obrazový materiál na webech sehrává stejně jako veškerý další obsah svoji roli. A to nejen v tom, aby se určitý web zalíbil svým návštěvníkům, ale i v tom, aby byl tento příznivě hodnocený z pohledu internetových vyhledávačů. Ano, i obrázky mohou sehrávat při optimalizaci pro internetové vyhledávače významnou roli, a proto nelze jejich význam při SEO podceňovat. Ten, […]

Číst více

Lokální optimalizace

Jak je známo, slouží optimalizace pro internetové vyhledávače k tomu, aby si určitého webu všiml co nejširší okruh zájemců. Čehož se tu dosahuje lepším umístěním odkazu na takový web v internetových vyhledávačích. Ovšem zatímco je vždy lepší, když je na nějakém webu větší návštěvnost, než když je tato příliš nízká nebo dokonce nulová, je také pravdou, že […]

Číst více

V nejhorším pomůže optimalizace

Kdybych vás požádal, abyste mi jmenovali nějaký úspěšný web, zřejmě byste mi dokázali bez dlouhého rozmýšlení odpovědět. Ale kdybych po vás chtěl znát název nějakého webu neúspěšného, zřejmě byste mi nedokázali odpovědět. Což má logiku. Protože úspěšné jsou ty weby, které jsou navštěvovány a využívány dostatečným počtem uživatelů internetu, kteří je tím pádem musí znát, […]

Číst více

Neuškodí zákazníkům napsat

Internetoví podnikatelé nemají často dost zákazníků. A ještě jsem neslyšel o žádném, který by tvrdil, že má zákazníků tolik, že už o ně a o žádné další nestojí a že už na svém webu žádné další neuvítá. Zákazníci prostě nejednou scházejí, a i když se na těch stávajících dá uživit, přece jenom by bylo vždy […]

Číst více

Zákazníci se musí nejen lákat

Prvořadým úkolem optimalizace pro internetové vyhledávače je přilákat lidi na optimalizovaný web a zajistit tak onomu webu žádoucí návštěvnost. Což se také automaticky děje. Jenže lákat sem pouze další a další lidi by konec konců nemuselo být řešením toho, oč podnikatelským webům jde, tedy zprostředkování obchodních transakcí. To by se sem jenom vodili lidé, kteří […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol