Klíčová slova jsou zásadní
Publikováno 16.12.2022 v 13:52
Kdyby nebylo klíčových slov, byli bychom vrženi, co se internetu a hledání na něm, o notný kus vývoje zpět. Protože kdyby těchto nebylo, neměli by lidé co zadávat do internetových vyhledávačů, a tyto by pro změnu neměly co hledat. Takže by se staly služby internetových vyhledávačů nemožnými a zbytečnými a my lidé bychom dál hledali […]
Ani návštěvnost není vše
Publikováno v 13:50
O tom, že potřebují weby dost velkou návštěvnost, není jistě sporu. Každému, a internetovým podnikatelům zejména, je jasné, že kdyby na jejich webu nebyli návštěvníci, nebyli by tu ani zákazníci, a bez těch by se mohlo jakékoliv podnikání rovnou pověsit na hřebík. Ovšem je třeba si přiznat, že ani dostatek návštěvníků, a tedy i přicházejících […]
Jak oslovit internetovou veřejnost?
Publikováno v 13:42
Jenom opravdu naivní člověk by si pořád ještě mohl myslet, že si získá pozornost a náklonnost internetové veřejnosti tím, že si pořídí své internetové stránky. Tedy že vyvěsí něco na internet a rázem se o tom bude vědět v celém světě, všude, kam jenom zasahuje síť jménem internet. Jenže ono to tak nebývá. Ve většině případů […]
Na co nelze zapomínat?
Publikováno v 13:40
Kdo z těch podnikajících na internetu touží mít dost hojně navštěvovaný web? Pochopitelně každý, bez výjimky. Ale kolika z těchto lidí se toto jejich přání plní? Těch už ani zdaleka tolik není. Protože návštěvnost nevzniká na webech sama od sebe, lidi je třeba tam přivést a také je tam udržet. A jak se lidé na něčí web […]
Návštěvníky je třeba zaujmout
Publikováno v 13:38
Každý, kdo někdy zažil neúspěšné období se svým webem, vám určitě potvrdí, že není nic snadného sehnat pro takový web dostatečně vysokou návštěvnost, která by zaručila, že se to zde nabízené bude vyplácet. Přilákat na nějaký opomíjený web lidi totiž znamená propagovat ho a optimalizovat pro internetové vyhledávače, a to není nic, co by se […]
Pozor na klíčová slova
Publikováno v 13:36
Když si chce někdo na internetu vyhledat něco konkrétního, obvykle dnes využije některý z internetových vyhledávačů. A aby to pravé našel, musí těmto nástrojům dát jasně najevo, oč mu jde. Tedy musí sem zadat žádoucí klíčové slovo. A co se stane pak? Pak internetový vyhledávač projde to, co už z internetu nashromáždil a zpracoval, srovná to podle […]
E-mailing je dobrá pomoc
Publikováno v 13:34
K úspěchům v podnikání na internetu nevede jenom dost atraktivní, kvalitní a cenově příznivá nabídka. Někdy je kromě této důležité a někdy dokonce i ještě důležitější, aby se také oslovili ti, jimž je podobná nabídka určena, aby žádoucím potenciálním zákazníkům vhodná nabídka neunikla. A kvůli tomu se musí podnikatelé svým potenciálním zákazníkům také žádoucně připomínat. Tedy chce […]
Nespoléhejte se na náhodu
Publikováno v 13:33
Na internetu se hledá s pomocí internetových vyhledávačů a do nich zadávaných klíčových slov. A protože jsou internetové vyhledávače jen nemyslící a rutinně fungující nástroje, nelze od nich očekávat, že tyto samy plně pochopí, co od nich ti hledající přesně očekávají, a najdou jim to. Internetové vyhledávače prostě dostanou zadané klíčové slovo, případně frázi, a vyhledají […]
Mít web je málo
Publikováno v 13:31
Pro internetové podnikání není dostačující mít jenom svůj web. To je málo, a to i tehdy, kdy by na zmíněném webu byla publikována ta nejdokonalejší nabídka, jakou si tu lze jenom představit. Nestačí rozhodně jenom někde něco nabízet. Je nutné i to, aby se rozšířilo povědomí o takové nabídce. Aby o ní potenciální zákazníci z řad […]
YouTube reaguje na potřeby lidí se zdravotními problémy
Publikováno 12.10.2022 v 14:14
Nedávno v oznámení YouTube uvedlo, že plánuje provést výraznou změnu, která by rozhodně byla přínosem pro nemocné, postižené lidi nebo blízké osoby, které musí s nimi žít, případně o ně pečovat. Není to velký zásah do soukromí? Můžeme si rozhodně myslet, co chceme, ale kdo něco podobného nezažil, tak vůbec netuší a pravděpodobně nebude ani podobná videa […]