Co je za klíčovými slovy?
Publikováno 12.10.2022 v 13:14
Snad každý, kdo dnes něco hledá na internetu, používá vyhledávače a klíčová slova. Nikdo se nespoléhá na to, že zadá namátkou nějakou internetovou adresu a třeba se náhodou trefí do toho, co hledal. Každý raději otevře nějaký ten internetový vyhledávač, zadá do něj pojem, který ho zajímá, a nechá si vyhledat to, co už onen […]
Lidé už sami nehledají
Publikováno v 13:13
V oblasti internetu byl za poslední léta a desetiletí zaznamenán významný pokrok. A jak už tomu tak bývá, někomu tento prospěl, ovšem někomu také ne. A někdo se musí rovněž snažit, aby z toho pozitivního, čeho tu bylo dosaženo, taky něco měl. Nejlépe je to vidět třeba na internetových vyhledávačích. Sám ještě dobře pamatuji doby, kdy jsme […]
Jak se na internetu prosazovat:
Publikováno v 13:12
Jestli něco pro internetové nabídky čehokoliv neplatí, pak je to stará lidová moudrost o té panence, která má sedět v koutě, kde si ji najdou. Na internetu je tomu přesně obráceně – ten, kdo se tady nezviditelňuje, jako by ani nebyl, a ani sebevětší touha po tom, dosáhnout zájmu ze strany internetové veřejnosti, se tu nedočká […]
Úspěchy se samy nedostaví
Publikováno v 13:11
Žádnému webu není dopřáno, aby se stal dokonalým už ve chvíli svého vzniku. Jistě, jsou weby, které mají už od počátku lepší předpoklady stát se úspěšnými než weby jiné, ale žádný z nich není dokonalý hned a bez toho, že se o to jeho majitel nebo někdo jím pověřený zaslouží. A problémem takových webů bývá především […]
Co přesně kdy optimalizovat?
Publikováno v 13:09
Pokud se webu nedaří tak, jak by se mu dařit mělo, bývají na vině jeho určité nedostatky. Něco tu prostě není takové, jaké by to mělo být, a když pak zjistí nějakou takovou nedokonalost internetové vyhledávače, reagují na to tím, že takovému webu poskytnou mezi ostatními veřejnosti nabízenými odkazy horší pozici. Třeba i takovou, jež […]
Proč sázet na PPC reklamu?
Publikováno v 13:09
Pro internetové podnikatele je, bylo a také vždycky bude důležité, aby se jejich nabídky dostaly až k těm, na něž jsou zacílené a jimiž mají být využívané. Jenže je smůlou, že se tak často neděje. Někdy oslovují různé internetové nabídky i ty nepravé, ty, pro něž to nabízené není určené a kterými to bude nakonec stejně […]
Není všechno copywriting, co září
Publikováno v 13:08
Pokud si někdo chce napsat nějaký ten text sám pro sebe, na jeho dokonalosti zase až tak moc nezáleží. Stačí, aby ho považoval sám autor za dokonalý, a protože mu to nikdo nevymlouvá, je tento spokojený. I když k tomu možná není ani sebemenší důvod a ve skutečnosti je podobný text úsměvný, ne-li k pláči. Ale pro […]
PR článek není jen pár vět
Publikováno v 13:07
Nikdo z lidí obvykle nevynakládá úsilí ve snaze dosáhnout něčeho, pokud to pro něj není nějakým způsobem důležité. A je vlastně jedno, zda jde o vynakládání fyzických sil nebo spíše o duševní činnost. A tak je logické třeba i to, že nikdo nesepisuje nějaké ty články jenom proto, aby tyto skončily nenávratně v šuplíku a poté v koši. […]
Weby potřebují optimalizaci
Publikováno v 13:06
Nebýt optimalizace pro internetové vyhledávače, kdo ví, jak by to dnes na internetu vypadalo. Není vůbec vyloučené, že bychom ve vyhledávačích nalézali docela jiné weby, než jaké tu v současnosti obvykle nalézáme, a že by stálice těšící se dnes popularitě v těchto možná skromně trčely až kdesi na konci seznamu jiných odkazů, které by je v preferencích vyhledávačů […]
Jak úspěšně obchodovat na internetu
Publikováno 27.7.2022 v 12:05
Představme si docela obyčejného človíčka, který se ocitl v neskutečně obrovském supermarketu. A tento tu tak bloudí se svým nákupním košíkem a hledá to, co si měl nebo chtěl koupit. Chodí sem a tam nekonečně dlouhými uličkami mezi vysokými a po okraj nacpanými regály, rozhlíží se, ale pořád ne a ne najít to, co hledá. Pak […]