Co nepodcenit v e-mailingu?
Publikováno 26.7.2022 v 14:15
Pokud si chce někdo zajistit náležitou návštěvnost svého webu, musí se o tuto pochopitelně zasloužit, a to nejlépe neustálou snahou o zviditelnění se a oslovení té části publika, o kterou v daném případě jde. K čemuž lze využít přímo nepřeberné množství způsobů. Z nichž některé stoprocentně zabírají, některé zabírají pouze v profesionálním provedení, některé mají pouze relativní naději na […]
Proč vsadit na e-mailing?
Publikováno v 14:15
E-mailing může být dokonalým pomocníkem leckoho, kdo se chce na internetu prosadit, kdo chce oslovit široký okruh uživatelů a získat si jejich přízeň. Sice to není natolik jednoduchá metoda zviditelňování se jako zaplacení si reklamní kampaně nebo vyvěšování různých nabídek všude, kde se to jenom dá, ale na druhou stranu je to při správném chopení […]
Lidé se musejí pobízet
Publikováno v 14:14
Provozovatelé webů musí uživatele internetu ve svém vlastním zájmu pobízet k určitým žádoucím činnostem. Musí je k sobě přivábit a pak je neustále přesvědčovat, že se zde vyplatí utrácet peníze, nakupovat nebo využívat jiné služby. Způsobů, jak internetovou veřejnost oslovovat, je pochopitelně více, a tak je třeba pouvažovat a vybrat si způsob, jak nejlépe zapůsobit na ty, […]
Titulek má být atraktivní a jedinečný
Publikováno v 14:13
I když je pro web pochopitelně významné hlavně to, aby se objevoval na předních příčkách mezi tím nabízeným internetovými vyhledávači, je potřeba i to, aby byl i on sám pro publikum dost atraktivní. Aby zaujal a pak už nepustil. A to znamená mimo jiné i potřebu skutečně kvalitních titulků, bez nichž se žádný úspěšný web […]
I titulky jsou důležité
Publikováno v 14:13
Neznalý člověk by si mohl myslet, že o kvalitách webů a tedy i jejich úspěších rozhoduje především jejich obsah, jejich vypovídací hodnota a atraktivita toho zde nabízeného. Tedy že jde v případě zde uveřejněných textů hlavně o to, o čem se zde píše a jakým způsobem. Jenže i když je i to pravda, není tomu až […]
Klíčová slova nejsou jen slova
Publikováno v 14:11
Lidé hledají všechno, co je na internetu zajímá a o čem přesně nevědí, kde to najít, s pomocí internetových vyhledávačů. A protože jsou takové vyhledávače jenom pouhé nástroje, které neumí samostatně myslet, je logické, že sice pro hledajícího člověka objeví to, po čem dotyčný pátrá, ale to jedině tehdy, když přesně vědí, co mají hledat. A […]
Nezapadněte mezi jinými nabídkami
Publikováno v 14:10
Kdo chce na internetu uspět, ten toho může teoreticky i dosáhnout. Ale vesměs pouze teoreticky. Teorie se totiž s praxí rozchází v mnoha oblastech, a ani na internetu tomu není jinak. I zde je potenciálně naděje, že si nějakou internetovou stránku přečtou všichni uživatelé internetu na celém světě, protože je tato právě díky přístupu přes onu globální […]
Ne každý text dobře poslouží
Publikováno v 14:09
Optimalizace pro internetové vyhledávače, jak se všeobecně ví, je činnost nezbytná k tomu, aby se něčí (nejspíše podnikatelský) web prosadil mezi ostatními internetovými nabídkami. A jak se také ví, znamená taková optimalizace nejednu činnost, která se musí pro blaho webu, který potřebuje podpořit, provést. Je tu třeba jen tak namátkou vytváření zpětných odkazů neboli linkbuilding, je […]
Co dělat pro blaho webu?
Publikováno v 14:03
K tomu, aby byl něčí web dost hojně navštěvovaný, se už dávno nedá dospět pouhou čirou náhodou. K tomu je potřeba se dopracovat, a to buď účinnou propagací, nebo optimalizací pro internetové vyhledávače. Případně obojím najednou. A zatímco víme o propagaci, tedy o reklamách, všichni dost a dost, s onou optimalizací pro internetové vyhledávače to zase až tak […]
Blog není zbytečný přívažek
Publikováno v 13:26
I když by se to někomu neznalému nemuselo zdát pravděpodobné, dá se k optimalizaci pro internetové vyhledávače využívat jako vhodný pomocník podporovaného webu třeba i jeho blog. I když totiž tento k bezprostřednímu obchodování určený není, může sehrát pozitivní roli, a to jednak jako prostor pro zveřejňování dodatečných informací k hlavnímu webu a jednak třeba i jako prostor […]