Vsaďte na dlouhý ocas
Publikováno 26.7.2022 v 13:25
Webům na internetu jednoznačně prospívá, když je preferují internetové vyhledávače. Když někdo z řad internetové veřejnosti zadá do vyhledávače požadované klíčové slovo a vyhledávač mu poskytne přednostně náš web coby nejrelevantnější a zřejmě nejdokonalejší, je to radost. Protože se splní to, co se od onoho webu čeká, nebo je tu aspoň taková naděje. Ovšem takové štěstí […]
Vyhledávač je tu pánem
Publikováno v 13:24
Tím, co dnes rozhoduje o úspěšnosti a neúspěšnosti nabídek uveřejněných na internetu, už dávno není jenom kvalita takových nabídek a jejich cena. Jistě, když uživatelé najdou a porovnají dvě různé nabídky, rozhodnou se pro tu dokonalejší a levnější, ovšem potíž je tu právě v tom, že se ne vždycky podaří objevit právě tu, kterou nějaký ten […]
Aby se snaha neminula účinkem
Publikováno v 13:22
Každý, kdo chce mít na internetu úspěšný web, pochopitelně potřebuje dost vysokou návštěvnost. A aby ji měl, musí dostatečně dokonale takový web optimalizovat nebo spíše nechat optimalizovat. Protože naděje sice údajně umírá poslední, ale v tomto ohledu, u neoptimalizovaných webů, už zřejmě dávno skonala. A web, který neodpovídá požadavkům internetových vyhledávačů, bývá navštěvován a využíván jenom […]
Koho si na internetu všimnou?
Publikováno v 13:19
K tomu, aby si něčího webu internetová veřejnost všimla, je zapotřebí postarat se o jeho dostatečné zviditelnění. Bez toho je totiž šance na objevení jakékoliv nabídky mezi vším ostatním mizivá, ne-li přímo nulová. A co přispívá k tomu, aby si něčí web vedl dobře, aby byl uživateli internetu dostatečně hojně sledovaný a poté i využívaný? V první řadě […]
I SEO vyžaduje analýzu
Publikováno v 13:18
Pokud se má s něčím webem dosahovat žádoucích podnikatelských úspěchů, je obvykle nezbytné nebo aspoň žádoucí ho optimalizovat. Tedy dostat web do takového stavu, kdy je tento dost hojně vyhledáván internetovými vyhledávači a předkládán hledající veřejnosti. Ovšem taková optimalizace znamená vylepšování on-page a off-page faktorů, a mají-li tu být napraveny nedostatky, je pochopitelné, že se musí […]
Co zvládne PPC reklama?
Publikováno v 13:17
Žádný z webů nemá na internetu zaručené dostatečně skvělé výsledky, a tudíž i příjmy. Vše tu záleží jenom na tom, kolik lidí ho najde a využije a kolik tu tito návštěvníci zaplatí. A každému lehce dojde, že když je návštěvníků a zákazníků málo, nestojí ani výdělky za nic. A proti tomu se musí stůj co stůj […]
Na co myslet při copywritingu?
Publikováno v 13:16
Když se dnes píší články či jiné texty pro weby a jejich propagaci a prosazení se s pomocí optimalizace pro internetové vyhledávače, je třeba si uvědomovat, že jde o texty do jisté míry specifické. A taková specifika je třeba akceptovat, protože jinak by to nefungovalo (dokonale) a provozovatel nejednoho webu by se tak připravil o možnou […]
Jak vypadá článek pro SEO?
Publikováno v 13:14
K optimalizaci pro internetové vyhledávače se využívají různé texty naprosto běžně. Nebýt jich, nebyly by weby dokonalé a postrádaly by tak jednu ze záležitostí, které spolurozhodují o tom, co se dostane hledající internetové veřejnosti na oči a co unikne pozornosti třeba i naprosto všech. Jenže ono nestačí napsat na své weby nějaké ty texty, které nás […]
PR článek není jenom text
Publikováno v 13:13
Každý text má nějaký účel, kvůli kterému vznikl a který má plnit. A nejinak je tomu i u reklamních a PR článků, které také mají nějaký úkol. A jejich úkolem je jak známo něco propagovat a sloužit především ekonomickým záměrům toho, kdo si takový článek vytvořil nebo ho pro sebe nechal vytvořit. A aby to […]
Jak na PR články?
Publikováno v 13:11
Když se chce někdo propagovat na internetu s cílem prosadit se tam dejme tomu se svým podnikáním, ale klidně i s jakoukoliv jinou nabídkou nebo aktivitou, může tak činit více způsoby. Může si dejme tomu platit reklamu, která může mít nejrůznější podobu, může rozesílat newslettery nebo se postarat, aby se o něm veřejnost dozvěděla dejme tomu z PR […]