Ne vždy se hraje fér
Publikováno 26.7.2022 v 13:09
Každý z provozovatelů internetových stránek se snaží, aby s těmito náležitě zabodoval. Aby tyto oslovovaly dostatečně široký okruh veřejnosti a plnily tak v dostatečném rozsahu poslání, kvůli kterému vznikly. Jenže ani ta nejdokonalejší nabídka nemusí být ještě zárukou úspěchů. Když se zkrátka o něčem neví, nepomůže ani skutečnost, že je to třeba nejdokonalejší, nejkvalitnější a nejlevnější na celém […]
Linkbuilding určitě nesmí chybět
Publikováno v 13:08
K dosahování úspěchů na internetu nestačí jenom nějaká nabídka publikovaná na nějakém webu. K úspěchům je potřeba i to, aby byla nabídka ideální a zmíněný web hodně navštěvovaný zájemci. A zatímco si jistě dokáže i kdejaký laik představit, jak vypadá lákavá nabídka, s tím, jak sehnat zájemce o takovou nabídku, a tedy i takový web, si už leckdo […]
Odkazy ukazují směr
Publikováno v 13:06
Vyhledají-li internetové vyhledávače na internetu nějaký materiál, uloží si ho, prozkoumají ho a na základě jeho vlastností rozhodnou, jak dokonale a nadějně ho budou nabízet těm, kteří něco podobného na internetu hledají. A protože toho dokážou internetové vyhledávače najít skutečně spoustu, záleží často i na kdejaké maličkosti, zda bude určitý web nalezen a využit nebo […]
Díky čemu se hledá snadno?
Publikováno v 13:06
Hledá-li někdo něco na internetu, musí si v první řadě ujasnit, o co mu tu jde. Není možné hledat tu něco a nevědět co. Nebo by to tedy sice možné bylo, ale výsledek by určitě nebyl takový, jaký byl dotyčným člověkem očekáván. Kdo tu něco hledá, musí prostě vědět, co že to hledá. A úkolem těch, […]
Na co v SEO nezapomenout?
Publikováno v 13:05
Pokud chce někdo dosáhnout lepší pozice svého webu v internetových vyhledávačích a tím i větších úspěchů u internetové veřejnosti, měl by se zajímat o to, jak toho co nejefektivněji dosáhnout. A když se dozví, jak na to, měl by se dané problematice také věnovat se vší důsledností. Protože se tu může každá chyba lehce vymstít. Kdo […]
Jak se dělá SEO?
Publikováno v 13:04
Majitelé webů si mohou svoji pozici, a tedy i dosahované úspěchy, vylepšit tím, že si zaplatí dejme tomu PPC reklamu. Díky ní se automaticky a hned dostanou na čelní pozice v internetových vyhledávačích, tam, kde je lehce najdou všichni hledající danou problematiku. Ovšem jak zaznělo, není to zadarmo. Za takovou reklamu se platí, a to často […]
Jak se píše pro weby?
Publikováno v 13:03
Aby mohly internetové vyhledávače plnit co nejlépe svoji funkci, tedy aby hledající internetové veřejnosti našly co nejrelevantnější odpovědi na kladené otázky, musí pochopitelně hodnotit obsah jednotlivých webů, které se jim podaří na internetu najít, analyzovat je a posoudit. Nemohou těm hledajícím předhodit jen tak něco, co neodpovídá jejich potřebám, protože pak by byly vyhledávače vlastně […]
Jak optimalizovat pro vyhledávače
Publikováno v 13:02
Když chce někdo dostat odkaz na svůj web na některou z předních pozic v internetových vyhledávačích, musí si ho dnes už naprosto samozřejmě nechat optimalizovat. Protože jenom tak se získává vyšší návštěvnost a současně je daleko větší pravděpodobnost, že budou osloveni ti, o něž na daném webu jde. A tak se provádějí žádoucí on-site a off-site změny, […]
Jak na články pro SEO?
Publikováno v 13:02
Potřebuje-li někdo zaplnit obsah svého webu něčím, co je nejen vatou, ale i přínosem pro optimalizaci pro internetové vyhledávače, může a musí klást důraz na kvality, které se tu od podobného textu očekávají. Protože internetové vyhledávače i takové texty posuzují, i podle nich hodnotí weby jako celky a rozhodují, čemu se dostane při vyhledávání přednosti […]
Změna v internetovém vyhledávání
Publikováno 31.5.2022 v 14:32
MUM je nová technologie, která byla představena v květnu 2021. Jedná se o zkratku pro Multitask Unified Model. Slibuje ovšem poměrně dost a to změnit interakci s nejpoužívanějším vyhledávačem na světě, Google Search. Na podzim se již mnozí mohli dozvědět o MUM více a je pravdou, že má celkem výrazně vykročeno k úspěchu. Umí pracovat s umělou inteligencí, […]