I přehnaná pomoc škodí
Publikováno 30.4.2022 v 13:52
Když někdo nemá dostatečně navštěvovaný a tím pádem i žádoucí efekt přinášející web, má problémy. A ve snaze s těmito problémy skoncovat hledá, v čem je zakopaný pes. A najít odpověď není nijak složité. Za návštěvností jednotlivých webů stojí především internetové vyhledávače, a jelikož tyto každý jimi objevený web posuzují podle nastavených parametrů, závisí jenom na […]
Jak získat přízeň internetové veřejnosti?
Publikováno v 13:51
Aby se jakýkoliv web dočkal dostatečné návštěvnosti, která je pro jeho úspěšnost naprosto nezbytná, musí tento v první řadě odpovídat potřebám a požadavkům internetových vyhledávačů a současně musí být i co nejefektivněji propagován. Což v praxi znamená, že se úspěchů dostává v první řadě těm z majitelů webů, kteří tyto své výtvory nechávají optimalizovat pro internetové vyhledávače a současně […]
Optimalizace dává naději
Publikováno v 13:48
Jak už dávno všichni zasvěcení odborníci vědí, nemají weby na internetu bez optimalizace příliš nadějí na to, že uspějí. Neoptimalizované weby se potýkají s nízkou návštěvností, za kterou stojí právě to, že nejsou z pohledu internetových vyhledávačů dokonalé, a tak je jim ve vyhledávačích přisouzena obvykle jen nezáviděníhodná pozice kdesi dále v seznamu nabízených odkazů, tam, kam už […]
Za úspěchem je optimalizace
Publikováno v 13:47
Nepochybně už jste někdy na internetu něco hledali. A to zřejmě tak, že jste si otevřeli nějaký ten internetový vyhledávač, do něj jste zadali požadované klíčové slovo a tento vám našel třeba i nespočet různých odkazů, kde se dalo to hledané nalézt. A dá se předpokládat, že jste se spokojili jenom s některým z prvních odkazů, které […]
Za úspěchy je optimalizace
Publikováno v 13:45
Když už si někdo dal tu práci nebo vynaložil ty peníze, aby měl na internetu svůj vlastní web, logicky tak neučinil proto, aby tu po něm zůstala jenom tato stopa, která by nikoho ani v nejmenším nezaujala. Weby se pořizují proto, aby oslovovaly přinejmenším určitý okruh lidí, nejlépe ale samozřejmě celé zástupy lidí po celém světě, […]
I texty mohou propagovat
Publikováno v 13:38
Když chce někdo na internetu uspět se svým webem, a je vlastně jedno, v jakém oboru chce zabodovat, potřebuje mít v první řadě dostatek návštěvníků takového webu majících zájem o to zde nabízené. A důvodem, proč mnozí provozovatelé webů neslaví úspěchy, je právě to, že je na jejich internetových stránkách návštěvníků málo a zákazníků z jejich řad ještě […]
Jak si zajistit návštěvnost?
Publikováno v 13:37
Návštěvnost bývá pro mnohé weby problémem. A to pochopitelně ne návštěvnost příliš vysoká, jakkoliv by i zde mohlo platit, že všeho moc škodí, ale naopak návštěvnost nízká. Spousta majitelů webů má těžkou hlavu kvůli tomu, že tyto jejich výtvory nenavštěvuje dostatek uživatelů. A důvod k takovému trápení tu určitě je. Protože kdo se dozví to, co […]
Jak na copywriting?
Publikováno v 13:35
Když už se má webům na internetu dařit a když se s jejich pomocí má dosahovat požadovaných výsledků, neobejdou se tyto ani bez dost kvalitních a konkrétním požadavkům vyhovujících textů. Ano, na webech se musí ledacos sdělovat i v písemné formě, podobu textu mívají i propagační sdělení, a proto si tu na své často přijdou i copywriteři. […]
Není psaní jako psaní
Publikováno v 13:34
Už jako malý jsem byl pyšný na to, jaké mám literární střevo. A některá z mých písemných děl skončila dokonce i v albech mých rodičů. Třeba ‚duk babyčce‘. Ano, i na to jsem byl pyšný, že jsem to sesmolil, jakkoliv dnes už vím, že bych s tím rozhodně nikdy nestanul mezi literárními velikány, že to bylo nesporně k smíchu. […]
I na klíčových slovech záleží
Publikováno v 13:15
Když někdo hledá na internetu určitou nabídku, samozřejmě nehledá nějaký celý sáhodlouhý text. Nepíše třeba i po dlouhé hodiny do vyhledávače třeba i nejednu stránku textu o tom, co by chtěl najít, a uvede tu tak jenom to nejzásadnější, oč mu jde, tedy určité slovo nebo slovní spojení. Tedy takzvané klíčové slovo. To, co tu […]