S linkbuildingem je to stejné
Publikováno 30.4.2022 v 13:12
Kdybyste se rozhodli najít na internetu nějaký určitý web, jistě se nebudete spoléhat na metodu pokusu a omylu. Jistě, i tak byste se možná nakonec dostali k tomu, co hledáte, ale jisté by to nebylo, a navíc by šlo o příliš komplikované hledání, obzvláště tehdy, když byste ani nevěděli, zda to hledané vůbec existuje. A kvůli […]
Bez optimalizace není šance
Publikováno v 13:09
Bez optimalizování svého webu už dnes zřejmě nikdo z internetových podnikatelů a jiných na internetu se činících lidí neuspěje. Internet sice neoptimalizované nabídky nijak netrestá za tuto jejich nedokonalost, nelikviduje je ani jim jinak neškodí, ale také je nepodporují internetové vyhledávače. A právě podpora od vyhledávačů je tím, co má na dnešním internetu značný význam. A […]
Nepodceňujte marketing
Publikováno v 13:06
Když se chce kdokoliv z těch podnikajících na internetu prosadit, nesmí rozhodně žít v bláhovém přesvědčení, že si pořídí web a dál už to půjde samo a hladce. To by bylo snění, které nedojde nikdy naplnění. Protože stačí už i jenom pouhý fakt, že je na internetu nepřeberná nabídka všemožných webů, abychom si uvědomili, jak mizivá je […]
O sledovanost je třeba bojovat
Publikováno v 13:02
Každý, kdo už někdy něco na internetu nabízel, vám určitě potvrdí, že nebyl ani tak problém učinit podobnou nabídku, jako spíše najít někoho, kdo by na ni reflektoval. Tedy kdo by ji nalezl a projevil o ni očekávaný zájem. Protože svůj web, třeba i ten podnikatelský, si sice může pořídit kdekdo, ale přimět internetovou veřejnost […]
Zájemci nejsou na internetu samozřejmostí
Publikováno v 13:01
Podnikat znamená mít co nabízet a mít komu to nabízet. Ani bez jedné z těchto potřeb se nelze obejít, protože kdo nemá nabídku, nezajistí si ani poptávku, a kdo nemá zájemce, ten neuspěje ani s tím nejlepším a nejžádanějším, co kdy svět viděl. A tak je samozřejmé, že se nejprve pořídí podnikatelský web, pak se na tomto […]
V marketingu je třeba využití inteligence
Publikováno v 13:00
Při působení kohokoliv na internetu jde v první řadě o to, aby si dotyčný zajistil dostatečnou sledovanost svého webu ze strany těch, jimž tento je nebo by mohl být určen. A zřetelně více než kdekoliv jinde je tomu tak u podnikatelských webů, které jsou bezprostředně určeny k tomu, aby se na nich vydělávalo, tedy aby se sehnali […]
Kdo ukazuje na internetu směr?
Publikováno v 12:58
Na internetu je dnes už skutečně nepočítaně webů. A vyznat se mezi nimi není nejen snadné, ale je to vlastně vysloveně nemožné. A proto je pravděpodobnost toho, že by široká internetová veřejnost našla nějaký konkrétní web jen tak mimochodem, v podstatě rovna nule. A co to znamená? Přece to, že chce-li tu někdo se svým webem […]
I sociální sítě lze využít
Publikováno v 12:57
Kdo by chtěl v dnešní době uspět na internetu, aniž by při tom vsadil na optimalizaci pro internetové vyhledávače, usiloval by o zdar svého díla marně. Mohl by akorát tak sledovat, jak ho předbíhají početní konkurenti a jak zůstává se svým webem klidně i naprosto stranou jakéhokoliv zájmu internetové veřejnosti. Taková už je prostě realita současného […]
Návštěvníci sami nepřijdou
Publikováno v 12:53
Kdyby chtěl někdo provozovat internetové podnikání, aniž by si k tomu zajistil dostatečný zájem publika, velice rychle by prodělal kalhoty, a nakonec musel skončit, dost možná i s takovými dluhy, jež už by do smrti nesplatil. Protože i zde jsou nezbytně zapotřebí utrácející zákazníci, a ti se u žádného internetového podnikatele neobjeví jenom tak, bez toho, že […]
Vyšší ochrana uživatelů, méně dat pro firmy
Publikováno 18.1.2022 v 13:39
Asi tak by se dala charakterizovat změna, kdy je povinnost pro provozovatele webů ukládat cookies pouze s aktivním souhlasem návštěvníků. A pozor změna je platná již od 1. ledna 2022, mnozí se již na ni připravili již koncem roku 2021, protože tato novela zákona byla schválena již v září 2021. Co to ovšem znamená v praxi? Pojďme […]