Kdy je web dokonalý?
Publikováno 1.10.2020 v 9:33
Ten, kdo chce, aby jeho web náležitě zapůsobil na uživatele internetu a přinesl kýžený efekt, musí rovnou zapomenout na to, že by se spokojil jenom s nějakým tím laciným pozlátkem. Jistě, to, co je považováno za nejlíbivější, tedy dejme tomu obrázky, fotografie, pestré barvy a podobně, sice také může sehrát určitou roli, ale rozhodně to není […]
Spolupráce s Facebookem
Publikováno 12.5.2020 v 14:37
Existuje mnoho způsobů, jak prospět svému podnikání. A jedním z takových způsobů je i Facebook Pixel. Oč jde a proč je tak důležitý pro marketing na sociálních sítích? Jde v podstatě o kód, který si lze umístit na svoji webovou stránku s úmyslem usnadnit si sběr dat, sledovat konverzi z facebookových reklam a na základě získaných údajů ji optimalizovat, […]
Upozorňovat lze různě
Publikováno v 14:37
Na internetovou stránku lze umístit cokoliv a nahlédnout sem může kdokoliv na světě, kdo je připojen k síti. Ovšem naděje na to, že si někdo prohlédne právě tu kterou stránku, je sama o sobě mizivá. Internet je podobnými výtvory natolik zaplněn, že najít něco konkrétního pouhými lidskými silami nebo náhodou je prakticky nemožné. A proto potřebuje […]
Propagace od profesionálů
Publikováno v 14:36
K tomu, aby se nějaký produkt na trhu dobře uchytil, je zapotřebí, aby byl veřejnosti dokonale představen a aby byl před touto propagován. Což lze učinit i prostřednictvím nějaké marketingové agentury nebo freelancera. A nejednou je to ta nejlepší volba, protože ne každá firma dokáže současně realizovat dostatečně kvalitní nabídku a současně se starat i o […]
Proč budovat značku?
Publikováno v 14:36
Nabídka toho kterého podniku je důležitá. To, co se tu zákazníkům nabízí, je tím, čím se tu vydělává. Ovšem jakkoliv tu jde o to skutečně nejpodstatnější, není ani to ještě vše. Taková nabídka totiž musí logicky být i známá a musí u klientely vzbuzovat oprávněnou důvěru. Protože kdo by zamířil za někým, o kom nic […]
I blog má svůj význam
Publikováno v 14:35
Pro účely byznysu a marketingu by se mělo používat vše, co přináší nějaký pozitivní výsledek. A že toho může být! Jednou z takových možností, jež přinášejí své plody, je třeba i blog. Už dávno je minulostí doba, kdy blogy provozovali výlučně jenom jednotlivci. Dnes už jsou blogy samozřejmostí i u naprosté většiny společností a značek. A […]
Marketing a emoce
Publikováno v 14:35
Pokud se na internetu někomu něco nabízí, je třeba přimět dotyčného, aby zareagoval tak, jak si to majitel a provozovatel webu žádá. Což se dá činit mnoha různými způsoby. A nedílnou součástí podobné strategie je i využití lidských emocí. Díky emocím si člověk udělá první dojem o tom, čemu zrovna věnuje svoji pozornost. A tento […]
V čem se chybuje?
Publikováno v 14:34
I při prezentaci na internetu se lze hravě dopustit chyb. A stejně jako v reálném světě mohou mít tyto třeba i více než citelné negativní dopady, jež rozhodně nejsou žádoucí. A proto by měl být prováděn audit, díky kterému se takové možné chyby odhalí a následně odstraní ke spokojenosti všech. A které chyby že to jsou? […]
Ne vždy je vše dokonalé
Publikováno v 14:34
Internetové nabídky musí stejně jako nabídky klasické, tedy ty bezprostřední, vynášet. Tedy musí u zákazníka vzbudit zájem, který je nakonec završen nákupem. A není-li tomu tak, je zřejmě něco špatně. A co komplikuje dosažení úspěchu v internetovém obchodování? Proč tady nejednou zákazníci nenakoupí? Stránka, na níž je produkt nabízen, vypadá už na první pohled špatně. Třeba […]
Podnikání ve virtuálnu
Publikováno v 14:33
Pokud byla někomu upřena možnost zabývat se svým podnikáním v reálu nebo toto skomírá kvůli jiným s koronavirovou pandemií souvisejícím záležitostem, pak není od věci přesunout to, co se přesunout dá, na internet. Třeba i na sociální sítě, je-li to přínosné. A jak učinit, aby i podnikání na sociálních sítích mělo kýžený efekt? Obsah nabídky, jež je […]