Pozor na skóre kvality
Publikováno 12.5.2020 v 14:32
PPC reklama je velice užitečná věc, pokud se jí dosahuje toho, čeho se jí dosáhnout má. To dá rozum. Ovšem dosáhnout takového úspěchu, to chce především snahu a know-how. Aby byla na Google reklama úspěšná, musí dosáhnout co nejvyšší takzvané skóre kvality. Díky němuž klesá cena za proklik a zároveň se reklama zobrazí v nabídce výše. […]
Google Ads
Publikováno v 14:32
Reklama je dnes zapotřebí prakticky jakémukoliv podnikání. Propagace zboží a služeb je nesporně důležitá, má-li byznys slavit úspěchy. Ovšem není reklama jako reklama, a i různá místa, kam tuto lze umístit, neskýtají stejnou naději na její skutečně pozitivní efekt. Mezi místa, kde lze s reklamou zabodovat, patří i Google Ads. A to logicky proto, že […]
Jak vést náležitě kampaň?
Publikováno v 14:32
Propagovat se lze na nejrůznějších místech internetu. Je jenom třeba vybrat si ideální místo a na tom si počínat tím nejefektivnějším způsobem. Jedním z míst, kde může reklama pomoci, je třeba i LinkedIn. Jde o největší profesní síť na světě, využívanou stovkami milionu uživatelů, a proto zde inzerce zaručeně může padnout na úrodnou půdu. Výhodou je […]
Co je důležité v internetovém byznysu
Publikováno 19.3.2020 v 12:31
K tomu, aby se na internetu dařilo byznysu, je nezbytné, aby i zde byla zajištěna fungující reklama. A aby tato na publikum účinkovala, je třeba ji provozovat přesně tím způsobem, jaký ideálně ovlivňuje mozek toho, na koho cílí. Protože vizuální stránka věci je u reklamy jedním z velice důležitých atributů, ta dokáže rozhodovat o reakci potenciální klientely. […]
Jaké může být SEO?
Publikováno 9.3.2020 v 10:55
O tom, co je optimalizace pro internetové vyhledávače, se tu moc rozepisovat netřeba, určitě všichni máte alespoň v hrubých rysech povědomí o tom, oč se tu jedná. Ovšem méně rozšířené je povědomí o tom, že není optimalizace jako optimalizace. Že tu existují i druhy (či snad poddruhy?), jež jsou svým způsobem natolik specifické, že se odlišují […]
Co je to affiliate marketing?
Publikováno v 10:53
Je možné, že vám tato slova pranic neříkají. Nebo vám říkají jenom to, že jde o něco, čemu ani zbla nerozumíte. A věřte mi, že je-li tomu tak, je to jedině k vaší škodě. Protože by právě toto nemělo nikomu z podnikatelů, nabízejících své zboží nebo služby, scházet. Je to jedna z věcí, jež je vlastně přímo ideální. […]
Co přinese digitální marketing?
Publikováno v 10:53
Co se digitálního marketingu v průběhu letošního roku týká, máme se prý jako obvykle připravit na změny, jež jsou jako tradičně nevyhnutelné. A protože se mohou dotknout každého z nás, zmiňme si aspoň ty nejpodstatnější. PPC reklamy mají efektivněji cílit na uživatele internetu. Má docházet ke stále nejpřesnějšímu a co nejefektivnějšímu cílení reklamy na uživatele, včetně unikátních […]
Mobilní aplikace
Publikováno v 10:51
V dnešním světě už to vypadá docela jinak než za mládí nás, starší generace. A projevuje se to třeba i tím, že už prý dnes používají chytrý telefon nebo tablet více než tři miliardy lidí. A tito prý tráví celých pětaosmdesát procent času v mobilních aplikacích a toto číslo neustále narůstá. A proto je stále více […]
Co je to internet marketing?
Publikováno v 10:51
Internet marketing je sám o sobě snadno vysvětlitelný pojem. Jedná se o souhrn všech marketingových aktivit, které jsou provozovány na internetu. Je to jasné jako facka. Ovšem pokud se do této problematiky ponoříme hlouběji, zase až tak jednoduché to také není. Protože se pod tento pojem dá zahrnout kdeco. Patří sem třeba soubor různých internetových […]
Konverze je nezbytná
Publikováno v 10:50
Pod pojmem konverze se ukrývá pojem, jenž sehrává v internetovém marketingu významnou úlohu. Pro ty, jimž nic neříká, ho lze vyjádřit třeba jako počínání si návštěvníka té které internetové stránky, které ve své podstatě znamená splnění cíle, jenž si dotyčný web klade. Za konverzi tak lze považovat třeba: realizaci nákupu v e-shopu rezervaci určité nabízené služby […]