Sociální sítě a marketing
Publikováno 9.3.2020 v 10:48
Pro obchodování jsou dnes významné mimo mnohého jiného i sociální sítě. Tyto sice nejsou zrovna vhodné pro to, aby se obchodovalo přímo na nich, ovšem mají významnou roli při propagaci toho, co se nabízí někde jinde. Takové sociální sítě významnou měrou ovlivňují smýšlení lidí, a proto je ve výhodě ten, kdo je tu dokáže oslovit […]
Jde i o linkbaiting
Publikováno v 10:45
Články publikované na internetu nemají jenom svoji obsahovou stránku, tedy nenesou pouze určité sdělení, které se má předat návštěvníkům. Tak jaksi v skrytu před našimi zraky plní i nejednu další funkci. Významnou úlohu mohou mít takové texty třeba i pro linkbaiting. Což je pro ty, kdo nevědí, oč jde, způsob, jak na web, kde je onen […]
Investice se musí vracet
Publikováno v 10:42
Když se podniká, na internetu stejně jako kdekoliv jinde, je třeba, aby se to vyplácelo. Tedy aby se peníze, které se do takového podnikání vloží, vracely. Tedy je třeba zajistit, jak se říká hezky anglicky, Return On Investments. Tedy po našem návratnost investic. Je třeba sledovat, na kolik to které počínání podnikatele vyjde a co […]
Analýza je důležitá
Publikováno v 10:41
Úkolem každého webu by mělo být zprostředkovávat kontakt mezi jeho vlastníkem a provozovatelem na jedné a klientelou na druhé straně. Tyto kontakty by měly být logicky dostatečně četné a měly by také přinášet kýžený efekt, jenž se tu očekává. Ovšem nemusí tonu tak nezbytně být. Je celá řada případů, kdy v tomto směru něco nefunguje tak, […]
Weblog může přijít vhod
Publikováno 2.3.2020 v 13:09
K tomu, aby se dostal web do povědomí co nejširší veřejnosti, lze učinit ledacos. Mezi nejběžnější metody, jak toho dosáhnout, patří to, co bezprostředně spadá do optimalizace pro internetové vyhledávače, tedy SEO. Ovšem těmito metodami to nemusí a ani by nemělo skončit. Protože je tu i další způsob, a to ten nejednou dost možná i nejefektivnější. […]
Jak na zajištění odkazů
Publikováno v 13:08
Určitě jste se s tím setkali i vy. Byli jste na svém oblíbeném webu, v určité chvíli vás zaujal zde umístěný odkaz, klikli jste na něj a ocitli se někde docela jinde. Myslím na jiném místě internetu, nikoliv že byste se odebrali třeba do kuchyně pro něco k snědku. Není to nic neobvyklého. Chodí to tak, a to […]
Učiňte web obchodně efektivním
Publikováno v 13:08
Každý web, který vznikl s cílem dosáhnout ekonomickou výhodu, by měl být využíván maximálně efektivně. Měl by se v maximální možné míře využívat jeho potenciál a také by měly být výsledky, jichž je dosahováno, pod neustálou kontrolou, aby se zamezilo nechtěným ztrátám, jež nejsou nezbytné. Každý obchodní web tak má nejen fungovat, ale má také maximálně využívat […]
Jak na e-mailing?
Publikováno v 13:06
E-mailing je v současnosti již běžnou metodou, jak oslovovat zákazníky, jak s nimi komunikovat, předkládat jim nabídky a těžit z jejich úspěšné realizace. V tomto případě se jedná – jak jste jistě už mnozí vydedukovali – o rozesílání hromadných nabídkových e-mailů na adresy lidí zařazených do konkrétních databází. Tímto tradičním adresným oslovováním klientely lze dosáhnout toho, že si obchodník […]
Vyznáte se ve svém webu?
Publikováno v 13:06
Neznalému jedinci by mohlo připadat, že je internetová stránka jako internetová stránka. Že tyto sice pochopitelně vypadají různě, ale ve své podstatě jsou na jedno brdo. Ovšem to je mylná představa, tak tomu ve skutečnosti není. Vzhled je totiž jenom jednou z vlastností, jež weby mají. A nejde nebo aspoň nemusí jít o vlastnost nejdůležitější. Jak […]
Není optimalizace jako optimalizace
Publikováno v 13:05
Pokud mluvíme o optimalizaci pro internetové vyhledávače, pak jde v první řadě o sérii počinů, jejichž hlavním smyslem je jediné. Zlepšit pozici toho kterého webu v internetových vyhledávačích, dostat ho na některou z předních pozic a tím zajistit tomuto výtvoru dostatečnou návštěvnost. Ovšem návštěvnost je jen jedním z předpokladů k tomu, aby se splnil účel, pro který dotyčný web vznikl. […]