Domluvte se s robotem
Publikováno 2.3.2020 v 13:03
Odedávna platí, že k uzavření obchodu tu musí být minimálně dva. Ten, kdo nabízí, a pak ten, kdo prodává. A tito dva lidé se mezi sebou musí domluvit na oboustranně výhodných podmínkách. Načež se uzavře smlouva a realizuje se její obsah. Často tomu tak je, ale v dnešní době už není to před chvílí popsané zase až […]
Naplánujte si strategii
Publikováno v 13:03
K tomu, by bylo dosaženo úspěchu, je prakticky nezbytné zvolit vhodnou strategii. Jistě, i bez ní se může někdy zadařit, ale to spíše jen shodou okolností nebo náhodou. Zatímco strategie, jež je správně zvolena, je sázkou na jistotu. Platí to všude, internet nevyjímaje. I zde je strategie a ideální plánování klíčem k úspěchu. A aby přineslo plánování […]
Reklamy jsou různé
Publikováno v 13:02
K tomu, aby se dařilo jakémukoliv podnikání, to internetové nevyjímaje, je potřeba ideální reklama. Tedy počiny, které k tomu, kdo nabízí, přivádějí ty, kdo to nabízené shánějí. To je logické. Ovšem ono nestačí jenom přivést zájemce. Je třeba je přimět i k tomu, aby ‚pustili chlup‘. A to už reklama ne vždy dokáže efektivně ovlivnit. Má-li být reklama […]
Lead Generation marketing
Publikováno v 13:01
Nemáte rádi cizí nesrozumitelná slova, a to zejména tehdy, když se na vás odněkud sypou jedno za druhým a vám pomalu (nebo možná vůbec ne pomalu) uniká smysl toho, co je vám sdělováno? Vůbec se vám nedivím. A troufám si tvrdit, že jsme v tom na jedné lodi, že obdobným způsobem ztrácíme zájem o to, co […]
Jak na PPC kampaň?
Publikováno 13.2.2020 v 10:59
Žádná z reklam, ani ta PPC, neboli založená na platbách za kliknutí na reklamní inzerát, sama o sobě nezaručuje, že bude fungovat tak, jak má, tedy že osloví a ovlivní ty, na něž je prioritně zaměřená. Aby to fingovalo, je třeba vytvořit ideální strukturu PPC kampaní, tedy dát náležitou strukturu tomu kterému PPC účtu. Protože tato […]
Jak si otestovat SEO?
Publikováno v 10:58
Jakkoliv jsou weby výtvory v podstatě virtuálními, tedy hmotně neexistujícími, mělo by být možné je nějakým způsobem porovnávat. Aby se vědělo, jak si ten který stojí třeba ve srovnání s ostatními nebo alespoň ve srovnání s tím, co od něj je očekáváno jeho majitelem. A ta možnost tu je. Spočívá v SEO testech, jež umožňují zjištění, v jaké kondici […]
Není odkaz jako odkaz
Publikováno v 10:58
Zpětné odkazy mohou sehrát při zvyšování sledovanosti webu zásadní roli. Ovšem také nemusí. Nezáleží zde totiž ani tak na jejich kvantitě, jako spíše na kvalitě. A zatímco vytvoření odkazu kvalitního ovlivní sledovanost pozitivně, v opačném případě jde spíše o mrhání časem. Zpětné odkazy je tak třeba vytvářet přednostně na webech sehrávajících ve virtuálním světě významnou úlohu. […]
Vylepšete si svou pozici
Publikováno v 10:56
K tomu, aby se dosáhlo co nejlepšího postavení webu v internetových vyhledávačích, je záhodno využít čehokoliv, co je dostupné a co funguje. A s tímto počínáním si u nás zpravidla spojujeme SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače. Při níž se v ideálním případě odborníci věnují zpravidla takovým oblastem, jako jsou kontrola webu samotného, hledání optimálních klíčových slov, linkbuilding, copywriting […]
Kdy nás technika přechytračí?
Publikováno v 10:55
Co se dnes optimalizace pro internetové vyhledávače týká, můžeme být my copywriteři vcelku v klidu. Zatímco už byla celá řada dělníků v továrnách i jinde nahrazena stroji, lze se tady utěšovat tím, že se stroje v dohledné době sotva naučí jazyky natolik, aby byly schopné psát dostatečně kvalitní texty. Jenže je tu důvod k nějakému mimořádnému optimismu? Údajně nikoliv. […]
I reklama musí být kvalitní
Publikováno v 10:55
Zařídit si někde reklamu není nic složitého. Ovšem ne každá taková reklama vede k úspěchu. A proto by mělo být vše nejprve promyšleno do posledního detailu, aby nešlo jen o pouhou ztrátu času, zbytečně vynaloženou námahu a peníze vyhozené z okna. Štěstí by sice někdy mohlo být unavené a sednout i víme na koho, jenže spoléhat se […]