Blog o SEO

Domluvte se s robotem

Odedávna platí, že k uzavření obchodu tu musí být minimálně dva. Ten, kdo nabízí, a pak ten, kdo prodává. A tito dva lidé se mezi sebou musí domluvit na oboustranně výhodných podmínkách. Načež se uzavře smlouva a realizuje se její obsah. Často tomu tak je, ale v dnešní době už není to před chvílí popsané zase až […]

Číst více

Naplánujte si strategii

K tomu, by bylo dosaženo úspěchu, je prakticky nezbytné zvolit vhodnou strategii. Jistě, i bez ní se může někdy zadařit, ale to spíše jen shodou okolností nebo náhodou. Zatímco strategie, jež je správně zvolena, je sázkou na jistotu. Platí to všude, internet nevyjímaje. I zde je strategie a ideální plánování klíčem k úspěchu. A aby přineslo plánování […]

Číst více

Reklamy jsou různé

K tomu, aby se dařilo jakémukoliv podnikání, to internetové nevyjímaje, je potřeba ideální reklama. Tedy počiny, které k tomu, kdo nabízí, přivádějí ty, kdo to nabízené shánějí. To je logické. Ovšem ono nestačí jenom přivést zájemce. Je třeba je přimět i k tomu, aby ‚pustili chlup‘. A to už reklama ne vždy dokáže efektivně ovlivnit. Má-li být reklama […]

Číst více

Lead Generation marketing

Nemáte rádi cizí nesrozumitelná slova, a to zejména tehdy, když se na vás odněkud sypou jedno za druhým a vám pomalu (nebo možná vůbec ne pomalu) uniká smysl toho, co je vám sdělováno? Vůbec se vám nedivím. A troufám si tvrdit, že jsme v tom na jedné lodi, že obdobným způsobem ztrácíme zájem o to, co […]

Číst více

Jak na PPC kampaň?

Žádná z reklam, ani ta PPC, neboli založená na platbách za kliknutí na reklamní inzerát, sama o sobě nezaručuje, že bude fungovat tak, jak má, tedy že osloví a ovlivní ty, na něž je prioritně zaměřená. Aby to fingovalo, je třeba vytvořit ideální strukturu PPC kampaní, tedy dát náležitou strukturu tomu kterému PPC účtu. Protože tato […]

Číst více

Jak si otestovat SEO?

Jakkoliv jsou weby výtvory v podstatě virtuálními, tedy hmotně neexistujícími, mělo by být možné je nějakým způsobem porovnávat. Aby se vědělo, jak si ten který stojí třeba ve srovnání s ostatními nebo alespoň ve srovnání s tím, co od něj je očekáváno jeho majitelem. A ta možnost tu je. Spočívá v SEO testech, jež umožňují zjištění, v jaké kondici […]

Číst více

Není odkaz jako odkaz

Zpětné odkazy mohou sehrát při zvyšování sledovanosti webu zásadní roli. Ovšem také nemusí. Nezáleží zde totiž ani tak na jejich kvantitě, jako spíše na kvalitě. A zatímco vytvoření odkazu kvalitního ovlivní sledovanost pozitivně, v opačném případě jde spíše o mrhání časem. Zpětné odkazy je tak třeba vytvářet přednostně na webech sehrávajících ve virtuálním světě významnou úlohu. […]

Číst více

Vylepšete si svou pozici

K tomu, aby se dosáhlo co nejlepšího postavení webu v internetových vyhledávačích, je záhodno využít čehokoliv, co je dostupné a co funguje. A s tímto počínáním si u nás zpravidla spojujeme SEO, tedy optimalizaci pro internetové vyhledávače. Při níž se v ideálním případě odborníci věnují zpravidla takovým oblastem, jako jsou kontrola webu samotného, hledání optimálních klíčových slov, linkbuilding, copywriting […]

Číst více

Kdy nás technika přechytračí?

Co se dnes optimalizace pro internetové vyhledávače týká, můžeme být my copywriteři vcelku v klidu. Zatímco už byla celá řada dělníků v továrnách i jinde nahrazena stroji, lze se tady utěšovat tím, že se stroje v dohledné době sotva naučí jazyky natolik, aby byly schopné psát dostatečně kvalitní texty. Jenže je tu důvod k nějakému mimořádnému optimismu? Údajně nikoliv. […]

Číst více

I reklama musí být kvalitní

Zařídit si někde reklamu není nic složitého. Ovšem ne každá taková reklama vede k úspěchu. A proto by mělo být vše nejprve promyšleno do posledního detailu, aby nešlo jen o pouhou ztrátu času, zbytečně vynaloženou námahu a peníze vyhozené z okna. Štěstí by sice někdy mohlo být unavené a sednout i víme na koho, jenže spoléhat se […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol