SEO přináší výsledky
Publikováno 11.4.2024 v 10:57
Domníváte se, že máte ostatním co nabídnout, a to vás vede k myšlence, že byste možná měli začít soukromě podnikat? Pak je jasné, že pokud chcete mít nějakou tu kamennou provozovnu, měli byste si ověřit, zda se ve vašem okolí bude to vámi nabízené těšit dostatečnému zájmu a bude taková poptávka, aby se vám to vyplatilo. […]
SEOlight je tu pro vás
Publikováno v 10:56
Na internetu se čile obchoduje. To je pravda, kterou už dnes nemůže nikdo zpochybnit. Dobře víme o tom, kolik různých internetových obchodníků a jiných podnikatelů na síti působí, a to ještě nevíme o všech. Protože některé nalézáme na síti třeba i často, zatímco většina těch ostatních uniká naší pozornosti a my je tak třeba ani […]
Proč a jak se optimalizuje?
Publikováno v 10:49
Na internetu je tolik různých zveřejněných nabídek, že už se v tom vůbec nikdo z nás lidí nevyzná. A i kdyby se snad našel někdo, kdo by dokázal všechny internetové adresy aspoň objevit, což je prakticky nemožné, není tu nikdo, kdo by je dokázal i otevřít, prostudovat, porovnat a skutečně rozumně posoudit, co je pro něj to […]
Internet sám úspěchy nezaručí
Publikováno v 10:40
Podnikání na internetu může být skvělá a k úspěchu a bohatství vedoucí činnost. Jenže kdo z těch, kteří se do podnikání přes internet pustí, takové úspěchy skutečně slaví? Asi vás zklamu, ale odpověď je neradostná. Jenom málokdo. Ty, kdo jsou na internetu úspěšní, totiž poznáte podle toho, že jsou široce známí a lidmi hojně využívaní. A co […]
Bez návštěvnosti by to nešlo
Publikováno v 10:38
Ať už slouží weby jakémukoliv účelu, jedno je jasné. Měly by být dost hojně navštěvované. Musí tu být někdo, kdo se zajímá o zde uveřejněné informace, musí tu být někdo, kdo tu nakupuje to nabízené a podobně. Kdyby tu nikdo takový nebyl, bude zdejší nabídka čehokoliv zbytečná. Ale je tu jedna komplikace, a tou je […]
Úspěch nepřichází automaticky
Publikováno v 10:33
Žádné podnikání nemá už předem jistý úspěch. Každý podnikatel, který se chce prosadit a zažívat to, co se za úspěchy považuje, musí totiž nejprve sehnat dost zákazníků a postarat se o to, aby u něj dost utráceli. A než se tak stane, má prostě smůlu. A tak spousta podnikatelů přesídlila na internet. Ne proto, že […]
Zákazníci sami nepřijdou
Publikováno v 10:31
Je docela dobře možné, že se někdo z nás pustí do klasického podnikání, jaké tu bylo i dříve, i v dobách poměrně vzdálených. A je dost možné, že se třeba někomu takovému moc dobře nedaří, a tak se tento rozhodne přesídlit se svým byznysem na internet, kde očekává lepší perspektivu. Proč? Přece proto, že má internet spoustu […]
Kdy si lidé nabídky všimnou?
Publikováno v 10:28
S dost velkou pravděpodobností už jste někdy na internetu nakupovali nebo o tom aspoň uvažovali. A tak znáte přinejmenším v hrubých rysech takové počínání, víte, jak to při internetových obchodech chodí. Ale v naprosté většině případů to znáte jenom z pohledu zákazníků, a nikoliv těch, kteří se takovým obchodováním živí. A proto byste mohli snadno setrvávat v bludu, že je […]
Ať je váš obchod vidět
Publikováno v 10:23
Každému obchodníkovi na internetu jde o to, aby měl dostatek zákazníků. V tomto se internetoví podnikatelé neliší od těch ostatních, od těch, kteří jsou se svými zákazníky v bezprostředním, osobním kontaktu. Ale odlišnost je tu v tom, jak zařídit, aby si možní zákazníci takových nabízejících podnikatelů všimli. Ani na internetu totiž není získání si přízně veřejnosti snadné, a […]
Jak neuniknout pozornosti?
Publikováno v 10:22
Ti, kdo podnikají přes internet, mají nespornou výhodu v tom, že mohou oslovit daleko více lidí, a tedy získat i mnohem více zákazníků, než kolik by jich bylo v reálném světě bez internetu. Ale takový internet pořád ještě nestačí k tomu, aby se do něčího e-shopu automaticky hrnuly zástupy koupěchtivých lidí. Ti, kdo toho chtějí dosáhnout, se totiž […]