Blog o SEO

Není článek jako PR článek

K propagaci kohokoliv a čehokoliv na internetu je zapotřebí mimo jiné i PR článků. Tedy textů, které efektivně a přitom i nenásilně propagují to, co mají. Není to žádná věda. Ovšem napsat podobný text, to už pomalu učiněná věda je. To si žádá dodržování všeho, co je v tomto ohledu nezbytné. Je tak třeba hlavně přesně vědět, […]

Číst více

Aby se nám snáze hledalo

Už brzy by nám prý měl být představen nový algoritmus googlového vyhledávání, jenž by měl být nápomocen těm, kdo ‚nevědí, co chtějí‘. Má jít o největší změnu za poslední pětiletku a tím, čeho bychom se tu měli dočkat, by měl být BERT, tedy algoritmus, jenž by měl prokazovat dobré služby těm, kdo na Google sice […]

Číst více

Jak zvládnout copywriting?

Každý z lidí má své schopnosti. A pokud je rozvíjí, mohou ho tyto například i docela dobře živit. Ovšem je pochopitelné, že k tomu, aby dotyčný bodoval dejme tomu se svou živností, musí se i náležitě prezentovat. A k tomu je záhodno ovládat i svou mateřštinu. Přinejmenším. Jistě, dalo by se říci, že třeba zedník, instalatér, kopáč nebo […]

Číst více

Recyklujte obsah

Weby je třeba zásobovat obměňujícím se obsahem, tedy texty, vztahujícími se k problematice, jíž je taková virtuální prezentace určena. Toto platí pro všechny weby bez výjimky, ty zaměřené na marketing nevyjímaje. Takové obměny obsahu jsou účinné. Jenže jde o činnost, jež je nejednou hodně náročná. A usnadnit si ji je tak často vhodné, ne-li přímo žádoucí. […]

Číst více

Vsaďte i na SEO audit

Každý web má svůj daný potenciál. A na tento potenciál je třeba sázet, tento je záhodno v maximální možné míře využít. A k ověření toho, nakolik se majiteli té které prezentace využití daných možností daří, je rozumné používat SEO audit. Ovšem takovýto audit není rozhodně jednoduchou záležitostí. Je tu třeba vzít v potaz on-page faktory i off-page faktory. […]

Číst více

Jak na copywriting

Co se týká psaní s cílem ovlivnit jím výsledky optimalizace pro internetové vyhledávače, má toto své logické zákonitosti. Nelze tu spoléhat na to, že se vyplodí jakýkoliv text a tím bude dosaženo kýženého výsledku. To ani není možné. A proto je třeba tvořit tak, aby to přinášelo kýžený efekt. A jak se mění publikum, tak je […]

Číst více

Jak na obsahový marketing?

Co se týká obsahového marketingu, musí se to s ním umět, má-li přinášet zisky a další pozitiva. A kdo tímto uměním vládne, ten má vždy výhodu ve srovnání s konkurencí, ten vždy spíše uspěje. A jak že takový schopný podnikatel vyzrává na obsahový marketing alias content marketing? V letošním roce prý bude rozhodující následující pětice ohledů. Zaručeně bude […]

Číst více

Výkonnostní marketing

Jasně vytyčené cíle a kroky směřované k jejich splnění. To je naše nová služba výkonnostní marketing SEO. Tato služba umožňuje zájemcům navýšit prodeje či obecně tržby, zvýšit návštěvnost na webu nebo třeba přimět více návštěvníků k registraci do daného systému. Cílem výkonnostního marketingu je totiž jediné, a to zaměřit se na konkrétní činnost, kterou se snažit realizovat […]

Číst více

SEO report

Domluvit se s klientem na optimalizaci webu pro vyhledávače, začít pracovat na samotném projektu a dosáhnout nějakých výsledků, to je všechno zřejmé a jasné. Jak je to však s interpretací dosažených výsledků? Právě to, jakým způsobem jsou prezentovány výsledky SEO optimalizace, má nemalý vliv na důvěryhodnost celého projektu z pohledu klienta. Ačkoliv je možné výsledky ověřit zejména zkouškou […]

Číst více

SEO optimalizace zdarma

Být na internetu viděn chce každý, kdo se tam nějakým způsobem snaží prezentovat. Velké množství webů dalo vzniknout vyhledávacím nástrojům, které uživatelům na internetu umožňují vyhledat konkrétní web na základě jednoho klíčového slova. Protože se však výsledků zobrazí hned několik, je důležité mít odkaz na svůj web umístěný na správném místě. O to se stará […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol