Blog o SEO

Co je SEO modul

Webové stránky založené na publikačních platformách WordPress, Joomla a jim podobné, musí mít kvalitně vyřešenou SEO optimalizaci. Má-li být web vidět, je optimalizace pro vyhledávače naprostá nezbytnost. Pro tyto případy vzniklo mnoho různých nástrojů, které se souhrnně označují jako pluginy. Jsou to volně stažitelné nástroje pro zmíněné publikační platformy, které dokážou zastat práci zkušených SEO […]

Číst více

Co je to PR článek?

Internet je plný reklamy. Některá reklama je vidět více, některá naopak méně. Ideální reklama je ta, která není agresivní, ale přesto dokáže přimět k nějaké akci. Nemusí jít přitom nutně o zakoupení produktu nebo využití služby. Může jít o registraci do systému nebo třeba jenom navštívení webové stránky. To všechno a mnohem více dovede PR […]

Číst více

Black hat seo

Zakázané techniky při SEO optimalizaci neboli Black Hat SEO techniky jsou velmi nebezpečné. Ačkoliv může jejich využití lákat, každý by se jich měl vyvarovat, a to nejenom proto, že jsou významně penalizovány. Jsou to zkrátka nekalé praktiky, které nemají s kvalitními službami v oblasti SEO optimalizaci nic společného. Jaké jsou nejčastější zakázané techniky? Nadmíra klíčových slov v textovém […]

Číst více

Víte, jak působí Váš web na uživatele?

Každý, kdo alespoň čas od času nakupuje na internetu, se jistě setkal s některou nepříjemnou záležitostí. Webové stránky po Vás chtěly registraci, po které jste se prostě nedokázali přihlásit. Někdy je také prodejce tak trochu hravý a dobře před Vámi ukryl nákupní košík. Potíží je prostě celá řada. Při tak zodpovědném úkolu, jakým je tvorba webových […]

Číst více

Zpětné odkazy zvýší Vaše šance

Pokud bychom položili jednoduchou otázku, proč vlastně vytvářet zpětné odkazy na své webové stránky, pak bychom dostali také jednoduchou odpověď. Proto, abychom se ve vyhledávači dostali co nejvýše. Pokud si necháte vytvořit webové stránky u odborníků, pak získáte nejen výkonné webové stránky, ale zároveň šanci mezi opravdu početnou konkurencí uspět. V současné době není cena webových […]

Číst více

Zpětné odkazy

Jako zpětný odkaz je možné označit jakýkoliv odkaz, který je z nějaké jiné stránky nasměrován na sledovanou stránku. Jedná se proto o způsob, kterým lze provázat jeden konkrétní sledovaný web s několika dalšími. Zpětné odkazy tvoří pomyslnou páteř SEO optimalizace, neboť mají obrovský význam z hlediska vyhledávání a přísunu nových návštěvníků na sledovanou webovou stránku. […]

Číst více

WordPress SEO

Jednoduchý, rychlý, a ještě k tomu velmi efektivní. WordPress se využívá pro publikaci a redakční činnosti, přičemž jsou potlačeny různé složitosti, které je možné vidět u ostatních systémů. Aby však publikace pomocí WordPress byla efektivní, nemělo by se zapomínat na kvalitní WordPress SEO optimalizaci. Ta je však poněkud odlišná od klasické optimalizace pro vyhledávače u […]

Číst více

SEO optimalizace návod

Vidina správně fungujícího webu a zobrazení v prvních pozicích při vyhledávání určitých klíčových slov se líbí snad každému. Jak však dosáhnout toho, že budete mít se svým webem takový úspěch? Odpovědí je právě SEO optimalizace, jejíž realizace však může být poměrně náročná. Existuje nějaký SEO optimalizace návod, kterým byste se mohli řídit? Ano i ne, […]

Číst více

Rozdíl mezi SEO a SEM

Zatímco obě zkratky mají význam v prvních slovech stejný, a to „Search Engine“, poslední slova jsou rozdílná. Zatímco SEO znamená Search Engine Optimalization, SEM znamená Search Engine Marketing. Jaký rozdíl je mezi těmito dvěma pojmy a proč by vás měly zajímat oba dva? Rozdíl spočívá v časové i finanční náročnosti SEO SEM patří v obou případech […]

Číst více

Rozdíl mezi PPC a SEO

Při zadání klíčového slova do vyhledávače (například Google nebo Seznam) je možné si všimnout hned dvojích výsledků. Jde o takzvané organické výsledky a textovou či jinou reklamu. Oba dva tyto produkty jsou přitom klíčové, když se porovnává viditelnost webu. Příkladem může být internetový obchod. Jakmile budete chtít zakoupit určitý produkt, zadáte název tohoto produktu do […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol