Klíčová slova
Publikováno 25.3.2019 v 9:15
K vyhledávání nějaké služby, produktu či jakéhokoliv hesla se v dnešní době používají takzvané fulltextové vyhledávače. Ty pracují s klíčovými slovy neboli také keywords, které jsou zodpovědné za obsah, který se po kliknutí na vyhledání zobrazí. Aby bylo možné web kvalitně zoptimalizovat, je vhodné použít nějaký z plánovačů klíčových slov. Ten umožní vybrat nejenom klíčová slova […]
Collabim
Publikováno v 9:11
Tento internetový nástroj se využívá nejenom při SEO optimalizaci, ale také při dalších činnostech, které mají, co dočinění s internetovým marketingem jak takovým. Jde o souhrn dílčích nástrojů, které nejenom, že umožňují realizovat SEO optimalizaci na velmi vysoké úrovni, ale také dovedou provádět analýzy a vytvářet reporty, pokud jde o výsledky. Collabim nabízí mnoho zajímavých […]
Google Trends
Publikováno v 9:10
Tato webová stránka či také statistický nástroj umožňuje uživatelům internetu nahlédnout do současných trendů ve vyhledávání určitých klíčových slov v určité oblasti. Tento nástroj je významný z hlediska SEO optimalizace především proto, že třeba dokáže napovědět, jak které klíčové slovo bylo vyhledáváno či třeba které klíčové slovo by bylo pro vyhledávání efektivnější. Výhodou tohoto nástroje je […]
Internetový marketing
Publikováno v 9:05
Online marketing neboli internetový marketing je v současné době velmi populární forma podnikání. Marketing online může mít mnoho podob, avšak v současné době se nejvíce uplatňuje především prezentace produktů nebo služeb při vyhledávání na Google. Přesto to však není jediná možnost, jak je možné internetový marketing realizovat. Při internetovém marketingu se totiž uplatňují i sociální […]
SEO servis
Publikováno v 9:01
Tento internetový nástroj dokáže vytvořit procentuální hodnocení konkrétního webu z hlediska optimalizace pro vyhledávače SEO. Podstatou tohoto nástroje je kontrola jednotlivých parametrů webových stránek, které určují celkovou efektivitu, pokud jde o vyhledávání daných stránek či jejich webová struktura. Parametrů pro porovnání a vytvoření hodnocení je mnoho. Může jít například o počet nadpisů H1, velikost HTML […]
Majestic
Publikováno v 8:59
Tento pojem hovoří o jednom z nejdůležitějších nástrojů v oblasti internetového marketingu. V rámci SEO optimalizace se Majestic SEO používá zejména pro SEO analýzy, ale také prorealizaci linkbuildingu, nicméně může skvěle posloužit i při tvorbě PPC reklamy. Jde o internetovou aplikaci, která existuje jak v neplacené, tak v placené verzi. Množství funkcí je pak ovlivněn […]
Autoresponder
Publikováno 19.2.2019 v 10:24
S tímto termínem se může setkat každý, kdo využívá e-mail. Autoresponder je totiž označení automaticky poslaného emailu, který přichází do schránek podle určitých schémat. Emaily tohoto typu se používají za účelem reklamy, která může vést nejenom k vybídnutí nákupu nějakého produktu nebo využití nějaké ze služeb, ale také k návštěvě určitých stránek. Je proto možné říci, že i […]
Cross-selling
Publikováno v 10:20
Neboli křížový prodej je označení pro obchodní strategii v internetových obchodech, která se snaží zákazníkovi doporučit i další produkty nějakým způsobem spojené s jejich aktuálním nákupem. To znamená, že pokud zákazník kupuje například zahradní sekačku, budou mu doporučeny i další produkty, které mohou zahrnovat nejenom provozní kapaliny, ale také třeba náhradní díly nebo třeba zařízení pracující na […]
Reporting
Publikováno v 10:18
Obecně je reporting značení pro určité zhodnocení splněných úkolů. V rámci SEO optimalizace proto bude vytvořen report za účelem zjištění, zdali byla optimalizace efektivní nebo nikoliv. Mohou se hodnotit dopady na navýšení počtu návštěvníků, ale také na to, jak se stránka umisťuje při vyhledávání klíčových slov, které byly součástí objednávky optimalizace. Reporting je důležitý i z hlediska […]
Atributy
Publikováno v 10:14
Ve světě internetu jde zejména o speciální části, které se nachází v kódu psaného jazyky HTML nebo XHTML. V podstatě jde o určitou formu parametru, které umožňují konkrétním značkám přiřazovat speciální vlastnosti, což může znamenat i různé vkládání obrázku apod. Charakteristickým prvkem atributu je jeho umístění, které je nejčastěji v prvním tagu neboli značce. Atribut musí mít také […]