Blog o SEO

Freshbot

Pod tímto názvem se skrývá nástroj od společnosti Google, kterého je možné charakterizovat jako robota, jenž indexuje internetové stránky. Těmito webovými stránkami jsou často různé redakční portály, ale mohou jimi být i blogy či diskuzní fóra. Aktivita tohoto robota se dá „přilákat“ častou aktualizací zmiňovaného typu stránek, z čehož plyne i název tohoto nástroje, neboť anglické […]

Číst více

Layout

Grafické rozvržení, podoba stránky či rozmístění základních prvků. Layout je možné charakterizovat různými způsoby, avšak v základním smyslu jde o způsob, jakým designér zhotoví konkrétní stránku, a to nejenom tu internetovou, zkrátka jak bude stránka vypadat. Layout se uvádí i pro tiskoviny, neboť se nachází i v tištěných materiálech, jako jsou noviny, časopisy nebo třeba letáky. Layout […]

Číst více

PPC – Pay Per Click

Zkratka PPC znamená v překladu platba za klik. Některé zdroje mohou uvádět také CPC, což znamená to stejné. V obou případech se jedná o označení reklamy, která je placená za klik. Výhodou této reklamy je skutečnost, že inzerent neplatí za zobrazení reklamy, ale až za prokliky provedené uživateli internetu, respektive návštěvníky konkrétního webu. Pokud by tedy vidělo […]

Číst více

PR článek

Text, který je označen jako PR článek, je možné charakterizovat jako nástroj marketingové komunikace. V dřívějších dobách bylo možné označit jako PR článek i klasickou tiskovou zprávu, avšak v dnešní době je za PR článek považován text, který má nějakým způsobem navázat kontakt se čtenářem. Tomu napovídá i samotná zkratka PR – Public Relations, což je možné […]

Číst více

Proklik

Jako proklik se označuje kliknutí návštěvníkem webové stránky na určitý odkaz a plné načtení cílového odkazu. Tyto odkazy jsou nejčastěji tvořeny reklamou, a proto jde z pohledu inzerenta o žádoucí jev. O prokliku se hovoří i v souvislosti s modelem platby za reklamu na internetu, čímž je PPC neboli platba za proklik. Je však nutné rozlišovat kliknutí a […]

Číst více

Traffic

Pod tímto anglickým termínem se v oblasti SEO optimalizace a obecně na internetu skrývá návštěvnost nějaké internetové stránky. Obecně platí jednoduché pravidlo, a to čím je návštěvnost větší, tím lépe. K navýšení návštěvnosti se používá různých nástrojů, z nichž se v poslední době velmi uplatňuje SEO optimalizace. Dále se ke zvýšení návštěvnosti užívá reklamy či jiných podpůrných metod a […]

Číst více

SEO

Tato zkratka znamená anglické Search Engine Optimalization, což lze přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. V současné době jde o jednu z nejdiskutovanějších disciplín, které se spojují s tvorbou a správou webových stránek. Cílem této optimalizace je u webu dosáhnout lepší viditelnosti ve vyhledávacích nástrojích, jako je Google nebo Seznam, což je realizováno několika způsoby. Viditelnost webu je možné […]

Číst více

Tag

V českém překladu štítek nebo cedulka označující hned dvě záležitosti. První z nich je štítek, který se nachází u článků a je důležitý z hlediska odkazování. Dílčím úkolem při tvorbě webové stránky je totiž označení klíčových slov nebo slovních spojení, které co nejpřesněji vystihují téma konkrétního článku. Díky těmto tagům je možné rychleji najít konkrétní části článků či […]

Číst více

Cookies

Jako cookies je označené malé množství dat, která jsou vytvořena navštívenou stránkou a jsou uložena v počítačích uživatelů. Ve volném překladu je možné cookies označit jako drobky, které za sebou nechá každý návštěvník webové stránky, stejně jako tomu bylo v pohádce O Jeníkovi a Mařence. Tato data nesou informace o každém návštěvníkovi a jsou tedy nástrojem pro […]

Číst více

Fulltext

Vyhledávání ve Fulltextu, popřípadě jenom fulltext, je označení pro specifickou formu vyhledávání, kdy je obsah vyhledávaný podle určitého konkrétního slova, zpravidla na jednom konkrétním webu. Ne vždy je totiž efektivní hledat konkrétní zboží, službu nebo článek podle filtrů, které se v sortimentech internetových stránkách nachází. Pro uživatele je tedy mnohem pohodlnější a zpravidla také rychlejší hledat […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol