Blog o SEO

Doména

Doména vyjadřuje unikátní internetovou adresu a současně má nahrazovat číselný kód IP adresy. Tohle nahrazení je důležité z hlediska jednoduchosti nalezení určité internetové stránky. Aby bylo možné lépe pochopit podstatou domény, je možné si představit situaci, kdy by neexistovaly adresy budov, ale bylo by nutné každou budovu hledat podle souřadnic. Stejně tak to funguje i v oblasti […]

Číst více

Long tail

Tento termín, který je možné přeložit jako „dlouhý ocas“, hraje poměrně významnou roli v oblasti SEO optimalizace. Jedná se v podstatě o označení klíčového slova, které je však oproti klasickému klíčovému slovu velmi konkrétní. Zpravidla jde navíc o uskupení několika slov, která jsou vyhledávaná uživateli s vyšším zájmem o konkrétní produkt, službu či jiný cíl. Konkrétní klíčové slovo […]

Číst více

PageRank

Přeneseně je možné PageRank označit jako jakousi veličinu, která zobrazuje hodnocení cílového webu prostřednictvím vyhledávače Google. Obecně platí, že čím vyšším číslem PageRanku web disponuje, tím efektivnější, důvěryhodnější a celkově kvalitnější web je. Ačkoliv provozovatel webu se nemůže dozvědět přesná čísla PageRanku, je možné sledovat stav internetových stránek alespoň prostřednictvím nástroje s názvem GTPR – Google […]

Číst více

Nepřímý linkbuilding

Neboli nepřímé budování zpětných odkazů. Používá se zpravidla při posilování komerčních webových stránek, které jinak obtížně shání výměnné odkazy. Podstatou nepřímého budování zpětných odkazů je odkazování nikoliv na cílové stránky, ale na webové stránky, které budou dále odkazovat na cílové stránky. Ačkoliv zde není zajištěna taková efektivita jako v případě klasického budování zpětných odkazů, i přesto […]

Číst více

PPT

Jedná se o reklamní systém, respektive o model platby za internetovou reklamu. PPT znamená Pay Per Time, a v překladu jde tedy o platbu za čas, po kterou je reklama zobrazena. Jedná se o jeden z nejjednodušších reklamních modelů, kdy není třeba počítat procenta z prodejů inzerenta, ani není nutné sledovat počet prokliků nebo akci samotných návštěvníků stránek […]

Číst více

PPV

Jeden z několika platebních modelů reklamy, to je PPV neboli Pay Per View. Tento model je zvláštní tím, že inzerent platí až po určitém počtu zobrazení konkrétní reklamy, nikoliv za akci nebo za čas, po kterou je reklama zobrazena. Nejčastější podobou PPV reklamy jsou internetové bannery. Svou podstatou jde proto o další z jednodušších reklamních modelů, který […]

Číst více

Webhosting

Tímto termínem je označen vyhrazený prostor na serveru. V podstatě jde o jakési zaručené místo na internetu, které bude dostupné skrze určitou doménu zcela nonstop. Tento prostor slouží nejčastěji k nahrání webové aplikace, který může fungovat jako blog, internetový obchod, rozcestník a podobně. Stejně jako získávání domény, i webhosting je nutné pečlivě zvážit a vybrat takový, který […]

Číst více

PPS

Termínem skrytým v této zkratce je Pay Per Sale, což v překladu znamená platba za obchod. Jedná se o platební model internetové reklamy, kdy inzerent platí poskytovateli reklamy až za konečný nákup zákazníka, nikoliv za proklik nebo akci návštěvníka na konkrétním webu. PPS je platba, která svou podstatou spadá po platební model PPA, avšak PPS skrývá několik […]

Číst více

Spam

Ve své podstatě byl Spam vždy myšlený jako nevyžádaná pošta, která přicházela do emailové schránky adresáta. V dnešní době je však pojem Spam rozšířený do všech různých oblastí. Spam je zpravidla tvořen reklamním sdělením, který přitom nemusí být vzhledem ke svému adresátovi relevantní. Jak již bylo řečeno, jedná se o nežádoucí jev, který má tendence k tomu […]

Číst více

Robot

V internetovém světě je robot označení pro virtuální nástroj neboli program, který má za úkol prohledávat stránky a provádět určité úkony. Nejčastějším úkonem je indexace webových stránek, které se díky této indexaci stávají jednodušeji a rychleji vyhledatelnými. V současné době jsou populární dva typy robotů, a to takzvaný „spider“ a „crawler“. Tito roboti jsou využívání vyhledávacími nástroji, […]

Číst více


Novější příspěvky »

« Starší příspěvky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol