Weby potřebují i texty
Publikováno 14.3.2024 v 13:51
I kdyby měl někdo z internetových podnikatelů dokonalý web, který by si nechal navrch i optimalizovat, nedopadlo by to s takovým internetovým podnikáním nijak závratně, kdyby se při oné zmíněné optimalizaci zapomnělo na copywriting. A to proto, že je právě copywriting jednou z nesporně nepostradatelných součástí optimalizace, bez níž by chybělo optimalizovanému webu něco, co je potřeba k dokonalému […]
Bez SEO se zapadne
Publikováno v 13:50
Nedá se říci, že ten, kdo podniká na internetu, nemůže podnikat, pokud se zcela vyhne optimalizaci pro internetové vyhledávače. Ale dá se říci, že kdo optimalizaci ignoruje, podniká neúspěšně. A ani maximální útrata za reklamy a jinou propagaci mu nemusí pomoci. Optimalizovat je prostě třeba. Protože jenom tak se lze dostat do čela nabídek internetových […]
Blogy mají také význam
Publikováno v 13:48
Kdo nemá podnikatelský web, ten na internetu nepodniká. Bez podnikatelského webu by to tu rozhodně nešlo, to je jedna ze zásadních podmínek pro provozování byznysu. Ale skutečnost, že si někdo pořídí takový podnikatelský web, ještě nemusí znamenat, že si tento zajistí žádoucí návštěvnost a tím pádem naději na dostatek obchodních transakcí a náležité zisky. Na […]
Jak postupovat při SEO?
Publikováno v 13:47
O tom, že optimalizace pro internetové vyhledávače spoluovlivňuje ekonomické úspěchy podnikatelů působících na internetu, se už delší dobu ví. A vzhledem k tomu, jak se do dnešních dnů využívání optimalizace rozšířilo, se dá skoro říci, že se ten, kdo svůj web neoptimalizuje, na internetu neprosadí a neuživí. SEO, tedy zmíněná optimalizace, posouvá odkazy webů ve výsledcích […]
Jak psát pro internet?
Publikováno v 13:45
Kdyby si někdo myslel, že se texty pro internet píší velice jednoduše, pak si může být jist, že se jako copywriter neuživí. Bude totiž psát třeba i s naprostou lehkostí hory článků, jenže tyto nebudou plnit to, co se od nich očekává, a bez toho nebude o dotyčného copywritera zájem mezi těmi, jimž jde na internetu […]
Optimalizujte ve svůj prospěch
Publikováno v 13:44
Neoptimalizovat svůj web pro internetové vyhledávače znamená sejít internetové veřejnosti z očí. A pokud někdo neztratí se svým webem pozornost internetové veřejnosti, pak jedině v tom případě, že tu takovou pozornost nikdy nezískal a neměl. Ale ať tak či onak, je nedostatek návštěvnosti webu předzvěstí zániku toho, co se tu mělo provozovat a nabízet a co mělo […]
Pro úspěch lze leccos udělat
Publikováno v 13:43
To rčení o panence, která má sedávat v koutě a najdou si ji, určitě neplatí pro soukromé podnikání. A už vůbec ne pro to internetové. Tady se naopak musí každý ze všech sil snažit, aby si ho všimli, a nemůže si dovolit otálet a čekat, až a zda to přijde samo. On by tu totiž úspěch […]
Bez odkazů by to nešlo
Publikováno v 13:42
Mnoho z nás už se naprosto samozřejmě živí s využitím možností internetu. Pořizujeme si tu obchodní nebo jiné podnikatelské weby a doufáme, že se nám jejich prostřednictvím podaří internetové veřejnosti něco prodat a tím si dost slušně vydělat. Jenže to se děje jedině tehdy, když se nám podaří získat zájem veřejnosti a dostatečnou návštěvnost. A ani jedno […]
Sledujte interní odkazy
Publikováno v 13:41
K úspěchům webů na internetu slouží ledacos. Kromě jiného i odkazy, a z těchto pak i ty interní. Tedy odkazy propojující mezi sebou jednotlivé stránky náležející k témuž webu. Takové odkazy totiž stejně jako ty externí slouží jako určité ‚hlasy ve volbách‘ a internetové vyhledávače i podle jejich množství a kvality rozhodují o tom, co se jak nabídne […]
Jak na interní odkazy?
Publikováno v 13:41
Každý, kdo chce mít dobře použitelný podnikatelský web, potřebuje i záležitost zvanou interní odkazy. Bez těch by se webu v žádném případě nedařilo, protože by tu byla notně komplikovaná orientace a tím pádem jak horší hodnocení ze strany internetových vyhledávačů, tak i míra předčasného opuštění ze strany potenciálních zákazníků. Ale vytváření interních odkazů rozhodně neznamená, že […]