Interní odkazy jsou nepostradatelné
Publikováno 14.3.2024 v 13:40
Pokud byste se někdy ocitli na webu, který by neobsahoval interní odkazy, určitě byste to poznali. A to podle čeho? Jednak podle toho, že byste tam byli zřejmě ojedinělými návštěvníky, jednak podle toho, že by šlo o něco špatně hodnocené internetovými vyhledávači, a jednak podle toho, že by se vám tam neorientovalo ani trochu jednoduše. […]
Interní odkazy mají velký význam
Publikováno v 13:39
Každý obchodní web je pochopitelně tvořen mnoha stránkami. A když tu má pak někdo nakupovat, je potřeba, aby se takový web optimalizoval a dostal se tak co nejefektivněji k hledající internetové veřejnosti. Ovšem to není ještě všechno. Prolinkované, tedy interními odkazy pospojované, musí být i jednotlivé stránky takového webu. To aby bylo možné dostat se co […]
Není slovo jako slovo
Publikováno v 13:39
Zvolit si pro své internetové stránky vhodná nebo ještě lépe dokonalá klíčová slova by někomu nemuselo připadat vůbec těžké. Vždyť co na tom je? Klíčová slova by měla odpovídat tématice, jíž se konkrétní internetové stránky věnují, to aby hledající lidé používající tyto pojmy našli skutečně relevantní stránku a ne něco, co by nemělo s daným klíčovým […]
Weby potřebují podporu
Publikováno v 13:38
Jenom těžko bychom hledali na internetu web, který by byl tak neskonale dokonalý, že by ho našel a pak i patřičně využíval dostatek lidí, aniž by na něj tito musel být nasměrováváni, upozorňováni nebo vysloveně lákáni. Představa, že by dostatek lidí neustal v prohledávání internetu, dokud by nenašel právě určitou nabídku, které by pak zůstal věrný, […]
Aby zpětné odkazy pomáhaly
Publikováno v 13:38
Jestli někam lidé obvykle dorazí, je to tam, kam jim je ukázána cesta. Když člověk ví, kudy jít, do cíle obvykle dorazí, zatímco ten bloumající ho může lehce minout. A neplatí to jenom pro nějaké turisty, platí to i pro návštěvníky a uživatele nejrůznějších internetových stránek. Je přece jasné, že když někoho nasměrujeme na ten […]
PPC reklama také nebývá dokonalá
Publikováno v 13:36
O PPC reklamě se ví, že tato funguje odlišně od reklam ostatních. A má nesporné přednosti. Třeba v tom, že se ve výsledcích vyhledávání objevuje vždy hned vpředu a hledající lidé ji tak zaručeně uvidí a dost možná i využijí. A pak je tu i jedna nejistá výhoda, jíž je skutečnost, že tu zadavatelé takové reklamy […]
Kdy vás vyhledávače ideálně představí?
Publikováno v 13:36
Pokud chcete něco nabídnout veřejnosti, můžete to umístit na své internetové stránky. Ale pouhé sdělení by tu bylo s největší pravděpodobností málo, s tím byste se moc daleko nedostali. Tedy nedostali byste se mezi přední nabídky internetových vyhledávačů, které jsou právě tím, co využívá internetová veřejnost nejčastěji a mnohdy jedině. A jak se do takového čela nabídek […]
Jak zlepšit pozici webu?
Publikováno v 13:35
Nabízet dnes něco na internetu není problém. K tomu stačí pořídit si třeba i jen jedinou stránku. Ale také klidně celý web. Jenže to, že budeme něco nabízet na svých stránkách, které jsme někde nějak sehnali, neznamená, že na to bude internetová veřejnost pozitivně reagovat. Ba může se lehce stát, že nevzbudíme dokonce pražádný zájem, že […]
Jak má vypadat optimalizace
Publikováno v 13:33
Co se týká úspěchů internetových stránek a jejich provozovatelů na internetu, měly by tyto být dosahovány postupně a automaticky. Někdo by si měl založit svůj web a pak čekat, až si ho všimnou vyhledávače. A až si ho všimnou a začnou ho nabízet internetové veřejnosti, mělo by se postupně postavení takového webu ve vyhledávačích zlepšovat. […]
I s odkazy se to musí umět
Publikováno v 13:31
Pokud jste se právě poprvé v životě nebo poprvé, kam až vaše paměť sahá, doslechli o jakémsi linkbuildingu, který umí skoro zázračně zvyšovat návštěvnost klidně kteréhokoliv webu, nepodléhejte hned iluzi, že si zjistíte, co to obnáší, mechanicky to budete provozovat a úspěchy vašeho webu budou nehynoucí, skutečně zázračné. Tak to totiž nefunguje. Tedy je samozřejmé, že […]