Buďte viditelní v porovnávačích cen zboží

Ohodnoťte post

Nakupování na internetu provází již velmi dlouhá historie. Prvopočátky byly poměrně primitivní, protože nebyla v této oblasti tak silná konkurence, a tak tu první prodejci různého zboží měli snazší život. Jestliže jste si vyhledali výrobek, o který máte zájem, nabízely jej pouze dva nebo tři obchody, a někdy dokonce jen jeden jediný. Časem se však množství e-shopů natolik zvýšilo, že takto silná konkurence již komplikovala život nejen prodejcům samotným, ale i zákazníkům, protože ti se přestávali orientovat v tom, kdo nabízí lepší služby.

Toto nakonec vedlo k vytvoření porovnávačů cen. Tím nejznámějším je Heureka a dalším oblíbeným zdrojem je porovnávač Zboží.

Kdo chce být dnes v prodeji úspěšný, neměl by zapomínat na tento důležitý aspekt. Porovnávače cen a zbožové vyhledávače využívá obrovský počet zákazníků, a je to celkem logické. Představte si, že nakupujete automatickou pračku a chcete co nejvíce ušetřit jak za cenu výrobku, tak i za dopravu. Nebudete tedy slepě střílet od boku a objednávat pračku u prvního prodejce, který se na internetu objeví, ale naopak navštívíte porovnávač cen a zadaný typ výrobku tu objevíte v mnoha obchodech, z nichž některé mohou mít výrazně nižší ceny. Je pak více než jasné, že nakoupíte tam, kde to vychází nejlevněji.

Porovnávače cen zboží jsou dnes jednou z nejsilnějších zbraní prodejců, kteří jsou schopni konkurovat ostatním, a nabízet ceny vůči nim výhodnější. Obchodování na internetu je dnes v první řadě strategickou záležitostí a přesvědčit zákazníka, aby nakupoval právě u vás, není vůbec snadné. Kdyby neexistovala prodejní konkurence v takovém rozsahu, bylo by to jiné, ale s tím rozhodně nelze počítat, spíše to bude naopak, s postupem času ještě náročnější. Chcete-li uspět, nesmíte podcenit ani SEO, ani porovnávače cen zboží nebo služeb.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol