Pod touto zkratkou se skrývá model elektronického obchodování, a to takzvaný vztah
Consumer To Business. Jedná se o model, kdy zákazník oslovuje firmu či podnikatele svou
poptávkou. Zákazník tedy přesně definuje své požadavky na konkrétní zboží nebo službu, a to
jak v podobě ceny, tak v podobě samotných vlastností. I přes zajímavou myšlenku tohoto
modelu obchodování není C2B příliš rozšířený. Ve skutečnosti je dokonce nejméně
rozšířeným elektronickými modelem obchodování.
Velkou výhodou C2B je však zpětná vazba, respektive náměty zákazníků k vylepšení
konkrétních produktů nebo služeb. Podnikatel či firma se proto „z první ruky“ dozví, jakým
způsobem by bylo možné zlepšit stávající kvalitu svých produktů, ať už půjde o zboží nebo
služby.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.