Tento pojem je úzce spjatý s marketingem, reklamou a propagací, a to nejenom na internetu.
Jedná se o určitý okruh lidí nebo skupinu, která má být prostřednictvím reklamy oslovena.
Cílová skupina může být specifikována jednoduše, například prostřednictvím jednoho aspektu
nebo může být popsána do detailů.
Při reklamě na kopačky jsou například cílovou skupinou především lidé mající něco
společného s fotbalem. Když však jde o kopačky s vyšší pořizovací cenou a s pokročilými
technologiemi, pak bude cílovou skupinou zejména profesionální hráč.
Cílová skupina může zohledňovat nejrůznější vlastnosti nebo charakteristiky lidí. Může jít o
pohlaví, věk, bydliště, náboženství, zájmy, ale také o barvu očí, dosažené studium nebo třeba
rodinný stav.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.