Pod tímto označením se skrývá poměr, a to mezi počtem zobrazení reklamy a kliknutím na
tuto reklamu. Jedná se tedy o určité vyjádření účinnosti reklamy. Click rate se udává
v procentech a zpravidla se pohybuje v intervalech od 1,5% až po 5% v případě úspěšnější
reklamy.
V současné době existuje tendence ke stále nižším hodnotám Click rate, zejména pokud jde o
reklamu v podobě banneru na internetu. Důvodem pro to je takzvaná bannerová slepota, při
nichž lidé vlivem podvědomí přehlíží tento typ reklamy. Kromě bannerů jsou tímto typem
„slepoty“ ovlivněné i ostatní prvky reklamy, které se na internetu běžně objevují.
Účelem Click rate je tedy vyjádřit účinnost reklamy. Díky tomu je možné reklamu efektivně
distribuovat mezi uživatele internetu, a to s pomocí vhodné optimalizace. Pojem Click rate
bývá často zaměňován s mírou prokliku, jejíž definice je však mírně odlišná.
V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.