Co je důležité při optimalizaci

Ohodnoťte post

Když má nějaký web slavit úspěchy v internetových vyhledávačích, jsou důležité v zásadě tři aspekty:

A když se nad tím zamyslíme, je to vlastně docela logické.

Web musí být samozřejmě přátelský k internetovým vyhledávačům, aby si ho tyto vůbec všimly a reagovaly na něj. Teprve poté, co se vyhledávače začnou nějakým webem zabývat, je naděje na to, že se odkaz na takový web ve vyhledávačích ocitne, načež se dá teprve uvažovat o tom, na jaké pozici se ocitl a nakolik by se tato dala a měla případně ovlivnit. Když vyhledávač z nějakého důvodu nemůže web analyzovat a vyhodnotit, prostě ho neobjeví a je po jakýchkoliv nadějích.

Co se následně autority a důvěryhodnosti webu týká, je to vlastně jakási veličina, kterou si vyhledávače vysvětlují hodnotu a přínosnost jednotlivých webů. Důvěryhodný je tu takový web, který je podle vyhledávačů všestranně bezpečný a transparentní, který nijak viditelně nebo skrytě nemanipuluje se svými uživateli. Autorita a důvěryhodnost je tu přiřazována všem webům a jejich jednotlivým stránkám podle jejich obsahu a množství, kvality a relevance na ně směřujících zpětných odkazů.

A přátelskost webů k jejich návštěvníkům a jejich relevance k dotazům? To by tu mělo být to nejdůležitější. Protože ani web, který se líbí vyhledávačům a je považován za důvěryhodný a autoritní, nezaboduje, pokud neodpovídá představám těch uživatelů, kterým se předkládá. I počet návštěvníků a jejich chování a doba strávená na jednotlivých webech, i míra opuštění stránky, i následující počínání těchto návštěvníků ovlivňují výsledky optimalizace. A to jak pozitivně, tak pochopitelně i negativně. A proto se musí optimalizace zaměřovat na všechny zmíněné aspekty. Protože jakýkoliv nezdar uškodí, i kdyby to ostatní bylo dokonalé.

Zpět na hlavní stránku blogu

Kompletní SEO správa

V rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.

Nastavení PPC kampaní

Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.

Copywriting

Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.

Tvorba webů

Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.

SEOlight tvoří především lidé. Seznamte se s námi.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
Ohodnoťte post
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.cz
Telefon: 724761988
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelář:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturační údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol