K tomu, aby se na internetu dařilo byznysu, je nezbytné, aby i zde byla zajištěna fungující reklama. A aby tato na publikum účinkovala, je třeba ji provozovat přesně tím způsobem, jaký ideálně ovlivňuje mozek toho, na koho cílí. Protože vizuální stránka věci je u reklamy jedním z velice důležitých atributů, ta dokáže rozhodovat o reakci potenciální klientely.
Reklama by měla zaujmout na první dojem, protože je to právě mozek, který reaguje na krásu automaticky. A jenom je-li mozek tímto způsobem podvědomě aktivován, zapracují emoce, jež mají následně vliv na rozhodování.
K tomu, aby se ovlivnilo zákazníkovo podvědomí, je třeba zapůsobit pozitivně na jeho podprahové vnímání. Tedy je třeba v dotyčném jedinci vyvolat pocit pohodlí, jenž je spolu se změnami vzorců a neočekávanými kombinacemi hlavní podstatou každého designu, vedoucího k vytváření značky.
A proto je třeba si i ‚pohrát‘ s barvami a nabídnout je v neobvyklých souvislostech a situacích. Jenom to, co se vymyká běžné normě, totiž zaujme, i využití barev upoutá a ovlivní zákazníka a jeho chování.
Modrou barvu třeba preferují muži. Tato zklidňuje, vzbuzuje důvěru, stimuluje produktivitu a pocit vyspělosti.
Zeleň je symbolem přírody, harmonie a zdraví, respektive peněz a bohatství, má relaxační účinky a vede k rozhodnosti.
Žlutá značí optimismus, bezstarostnost, štěstí a teplo, červená naopak vyvolává vzrušení, vášeň a urgenci, zvyšuje krevní tlak a zrychluje tep.
Oranžová, to je radost, zklidnění, kreativita, dobrodružství a optimismus, v přehnaném množství ale i úzkost, v růžové se ukrývá ženskost, hravost, nevyspělost a bezpodmínečná láska, fialová je spojována s respektem a kreativitou. Čerň symbolizuje inteligenci, autoritu, sílu a stabilitu, může ale vést i k únavě, smutku či hněvu, bílá je známkou čistoty, nevinnosti a bezpečí, šedá znamená praktičnost, solidaritu, nadčasovost či bezvýznamnost.
A proto je třeba volit u reklamy mimo jiné i správné barvy, má-li se byznysu díky této propagaci dařit. Nejsou sice vším, ale právě ony mohou rozhodnout i o úspěchu či neúspěchu reklamní kampaně.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.