Když se chce někdo prosadit se svým webem mezi konkurenčními nabídkami, obvykle sází na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A ať už to ví nebo ne, sází v jejím rámci i na linkbuilding. Tedy na vytváření odkazů, jejichž posláním je dostat uživatele internetu tam, kde je žádoucí je mít. Což je jedna z nejdůležitějších aktivit, jež k SEO patří.
Ony odkazy ale nejenom přivádějí návštěvníky. Také zvyšují věrohodnost a relevanci jednotlivých webů u Googlu a ovlivňují tak umístění ve výsledcích vyhledávání.
Odkazy, jichž se tato problematika týká, si lze rozdělit na interní a externí. Ty první fungují v rámci téhož webu a směřují na určitá místa v něm, zatímco ty druhé jsou umísťovány na webech jiných, z nichž přivádějí cizí návštěvníky.
Pokud jde o odkazy interní, záleží na majiteli každého webu, jak tytu budou hojné a kam směřující, u odkazů externích je ale třeba i pomoc a spolupráce ze strany ostatních majitelů webů, u nichž lze získávat odkazy aktivně nebo pasivně. Tedy můžeme psát články s odkazy pro nějaké jiné internetové prezentace nebo jednoduše požádat majitele žádoucích webů o umístění takových odkazů, což se obvykle pojí s nějakou protislužbou, nebo naopak jenom čekat, až si nás někdo všimne a začne na nás odkazovat sám ze své vůle.
Každopádně jde ale o to, aby měly odkazy svou kvalitu. Tedy aby byly na místě, kde na ně klikne ten, kdo by na ně kliknout měl. A aby bylo podobných uživatelů dost. Což znamená, že by měly být takové odkazy umísťovány v kvalitním a tematicky adekvátním anchor textu. A záhodno je také to, aby byly takové texty dostatečně početné a variabilní a aby bylo neméně variabilní i umístění odkazů v nich a jejich vzhled. Aby si Google nevšiml, že se jedná o stále totéž, a nesankcionoval to, což by bylo kontraproduktivní.
A aby bylo odkazů za všech okolností dost, lze využít třeba i blogy a PR články, případně vsadit na sociální sítě. Díky tomu všemu lze totiž zabodovat.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.