Weby, na kterých se nabízejí nejrůznější obchodní transakce, jsou vlastně také osobitými obchody. A proto i pro ně platí, že by tam měl určitě chodit dostatek zákazníků a že tam tito ne vždycky chodí sami od sebe. A když k některému internetovému podnikateli davy solventních zákazníků nemíří, je třeba je k tomu přimět. A to znamená, že se tito musí ponoukat v duchu starého známého ‚chytrému napověz a hloupého postrč‘ a musí na takovém webu při návštěvě najít to, co zaujme a přiměje k uzavření nějaké té obchodní transakce.
A tak se sem dají lidé ‚nadhánět‘ třeba pomocí e-mailingové kampaně. Která je dlouhodobě ekonomicky výhodnou strategií, jež při poměrně malých nákladech přináší žádoucí zisk. Ovšem mají-li rozesílané reklamní e-maily zaujmout jejich adresáty, nemohou být jen tak ledajaké, protože většinu z nich lidé nikdy ani neotevřou a nedozví se o nabídce uvnitř. A tak je třeba starat se o to, aby rozesílané e-maily zaujaly i předmětem zprávy, i svým obsahem, což je motivací k tomu, aby si je lidé pročetli. A snad nejen pročetli. Je tedy záhodno uvést v předmětu e-mailu něco, co vyvolá zvědavost, a další informace uvádět nejlépe stručně a výstižně, aby to nikdo nevnímal jako ztrátu času. Pak by tu určitě neměla chybět ani nějaká ta výzva k určité žádoucí akci, obsah by neměl postrádat ani obrázky, a hlavně by měly být takové e-maily optimalizované i pro mobilní zařízení.
A když už se lidé nechají e-mailingem zlákat k návštěvě webu, co by měli najít? Nabídku jasnou, srozumitelnou, motivující k nakupování, jasně kontrastně barevnou, skýtající určitou hodnotu. A nejen to. Jsou tu žádoucí i vhodně dlouhé titulky, motivující k pročítání toho, co po nich následuje, i vyobrazení umísťovaná i do reklam a textů na sociálních sítích, sloužících k propagaci a mající ideální velikost, kvalitu rozlišení a alt tagy.
Prostě je třeba udělat vše, jen aby se zákazníci přilákali. Protože bez nich by to v podnikání, včetně toho internetového, nešlo.
Zpět na hlavní stránku bloguV rámci měsíčního rozpočtu se postaráme o veškeré kroky nutné pro dosažení předních míst ve vyhledávačích. Mezi tyto kroky patří: návrh klíčových slov, SEO analýza a úprava webu a pravidelný link building.
Kompletní správa PPC kampaně to není jen jednorázové nastavení, ale pravidelná péče o Vaši kampaň, aby byla úspěšná. Postaráme se o Vaše fulltextové a obsahové kampaně i sociální sítě.
Tvorba kvalitního obsahu je základem webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohledem na Vaši cílovou skupinu. Texty připravujeme nejen pro webové stránky, ale i pro další využití.
Webové stránky a eshopy stavíme na systému WordPress. Ovládání je jednoduché, systém nabízí mnoho hotových pluginů a nejste závislí na jednom dodavateli řešení. Vhodnost pro SEO je už jen bonus.